Zien ze dat aan mijn neus?

Ik ben nu pas 8 weken zwanger, maar op het schoolplein komt ineens iedereen vragen of ik soms zwanger ben...
Waar zien ze dat aan?? Hebben jullie dat ook (gehad)?

hihi wist je dat niet ? dat het idd aan je neus te zien is ??
heeft je kindje niet toevallig iets verteld aan een klasgenootje ? (of heb je nog geen kindje en werk je op school ? )
maar ze zeggen toch wel dat n vrouw straalt als ze zwanger is ? ( dan heeft mij overgeslagen heheh )

heb je het toegegeven ?

Hier was het onze eigen oudste die vertelde dat mama een zusje in de buik had. 3 jaar oud he! Wij wisten het dus zelf nog niet en hij was er van overtuigd. Op een gegeven moment zijn we mensen om ons heen gaan inlichten omdat hij het begon te vertellen als we ergens binnen kwamen haha.
Maar of hij het aan mijn neus kon zijn!!? Zal het eens vragen .

groetjes,
Marije

Hoi hoi,

Dat heb ik niet mee gemaakt. Ben nu 16 weken.
Maar ik zat laatst (toen was ik 7 weken) wel op me werk en een collega zegt "heb trek in kaas". Dus ik maak een grapje "heb trek in augurken". Echt op een lacherige toon. Dus de stagiaire op die groep, ze heeft zelf 3 dochters, zegt tegen mij, ik weet zeker dat jij volgende maand zwanger zult zijn. En ze bleef   maar volhouden. Toen ik 2 weken later haar weer sprak nadat we onze eerste echo hadden gehad heb ik het haar verteld.
Het blijkt alleen dat dit niet toeval is, want ik sprak een collega laatst en die stagiare met de 3 dochters, zei tegen haar "wat leuk" en ze wees naar haar buik. Ze wist toen zelf nog geen eens dat ze zwanger was, 2 dagen later een test en ze was idd zwanger. En zo ging het ook bij haar eerste.
Echt heel apart.

Groetjes Conny

Terug
Bovenaan