zieza, bi1969, san, kkimmm, hoe is het met jullie?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Even een berichtje voor mijn NOD-genoten.
Hoe is het met jullie?
Al tekens van de rode duivels?
Ik duim in ieder geval voor jullie!!!
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik donderdag netjes op tijd ongi wordt.

Groetjes Ukkepuk

Hoi Ukkepuk,

Hier nog geen tekenen van de rooie etters maar ook niet echt tekenen dat ze niet zullen komen...
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er deze maand geen flauw idee van heb, het zou kunnen natuurlijk maar ik weet het zonet nog niet. We hebben deze keer niet zo heel erg vaak geklust want mijn mannetje was heel erg verkouden en koortsig precies tijdens mijn vruchtbare periode...
Ik heb wel wat last van mijn borsten maar dat had ik vorige maand ook...Nee ik heb werkelijk geen idee.

Jij schrijft dat je denkt netjes op tijd ongi te worden, jammer als dat zo is maar wat nog niet is hoeft niet perse te komen toch. Hopelijk blijft het uit en kunnen we met zijn allen naar het volgende forum!

Groetjes San

He!!!! Hier ook nog geen tekenen.....Dus of morgen de rode duivels komen weet ik niet, maar dan vast wel donderdag of vrijdag|!!! Hoop het natuurlijk niet, maar aangezien ik in ronde 10 zit denk ik dat ik nu ook wel weer ongesteld wordt!!! Maar we zullen het zien; ik hou jullie op de hoogte. Hopelijk jullie mij ook! Spannend weer allemaal....

Terug
Bovenaan