zijkant borsten pijn alleen bij ongi?

Hallo

Ik heb altijd last van de zijkant van mijn borsten als ik ongesteld moet worden. Kun je hier ook last van hebben als je zwanger bent. Ik ben namelijk 2 dagen overtijd en het voelt als altijd (dat ik ongie moet worden).

Groeten Jetteke

Hey,

Ik weet het niet, ik heb er nooit last van, maar het zal vast wel een zwangerschapskwaaltje zijn, of dta nou gelijk betekend dat jij zwanger bent..Ik ben vorige week een paar keer de pil vergeten, toen kreeg ik daar ook last van, zal wel gewoon met verandering van hormonen te maken hebben!

hoi

Mijn borsten deden eigenlijk nooit zeer maar vorge week wel en ik had ongi kramp,maar was toch zwanger wat ik al vermoedde dus het kan wel heb er nu nog last van iig..zou een test doen dan weet je het zeker.gr wendy 4,6 wek zwanger

hoi Jetteke,
bij mijn zwangerschap (mk) had ik ook last van de zijkanten van mijn borsten.
Ik bleef daar ook steeds aan voelen, om te merken of ze nog wel echt gevoelig waren.
De maanden daarvoor had ik echter ook steeds gevoelige borsten en werd ik wel ogni. Er is dus geen pijl op te trekken denk ik.
Na mijn mk lang geen last van gevoelige borsten gehad. Nu weer last, maar nu zit het meer aan de onderkant. (morgen NOD),

groetjes
Patricia

hoi jetteke!
Ik ben 10 jaar aan de pil geweest en nu sinds januari gestopt. Zit in ronde 2 en heb nu voor het eerst in 10 jaar ook steken aan de  zijkant van mijn borsten. Dus geen idee of dit bij hormonen hoort of stiekem toch......  dus dat betekent nog eventjes duimen..
Mijn NOD dag is 30 maart, dus nog 2 dagen wachten voor mij. als ik zondag (1 apr) nog niet de RD's heb gezien dan ga ik voor het eerst testen. Heb ook al de hele week steken in mijn buik, voel me vreemd en moe. Ook opgeblazen gevoel en erge rugpijn.

Dus spannend! Mijn antwoord helpt je denk in niet echt, maar toen ik het onderwerp zag, moest ik toch even reageren!
liefs Laura

hoi,

die pijn heb ik ook meid.zeker toen ik net met de pil gestopt was begon t
al twee weken voor ik ongi moest worden.nu heb ik t door heel mn borsten
en heb zaterdag mn nod.hoop dat t raak is maar ben bang dat dit gewoon
elke maand zo ismaar hoop voor je dat t komt omdat je zwanger bent.

groetjes

Terug
Bovenaan