zijkant uit ledikant

Hallo iedereen, ik doorbreek de stilte even ;-)

Birgit slaapt nog in haar ledikant, maar de laatste tijd klom ze vaak in mijn bed of in het logeer bed mt zo'n blik van "kijk mij, ik ga slapen onder de deken"
Vanmiddag kreeg ik een ingeving en heb ik de zijkant uit haar ledikant geschroeft en een dekentje ingestopt.
Echt ze werd helemaal wild en blij, ze kroop de hele tijd onder de deken!

Net moest ze dus naar bed en ik denk, ik doe haar en pyamaatje aan en dat gaat goed! Nou ze voond t maar eng, toen heb ik toch haar slaapzak maar aangedaan, misschien iets teveel van t goeie ineens!

Ik mocht niet weg van haar kamer en ik beef er dus naast zitten, ze bleef een beetje stieren en ik had t op een gegeven moment gehad. dusss tot 2 keer toe kon ik weer naar boven omdat madam zat te spelen. Elke keer toen ik binnen kwam begon te te huilen, en ik ben er net maar weer naast blijven zitten en nu slaapt ze.... Ik ben bijna geneigd morgen die zijkan er weer in te zetten, dat is wel zo rustig, maar ze is 21 maanden en ik vind het eigenlijk wel een mooie overgang... Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat aangezien ze nooit doorslaapt.. (sta ik om 3u te schroeven omdat ik er klaar me ben ;-) )

Heeft iemand t zelfde meegemaakt en nog tips??

Evelien

nou de pret was van korte duur, ik wou f snel douchen net en ze werd gillend wakker, ik weet niet of ze gevallen was (is maar 12 cm ofzo) maar toen ik binnen kwam lag ze in haar bedje te huilen..

Ik zag t al een leuke nacht worden en heb m er maarweer tussen gezet, ze snapt t nog niet zo denkt ik...

Arme Evelien, het was goed bedoeld, maar blijkbaar is het alleen leuk om te spelen dat ze in een groot bed slaapt. Lotte is ongeveer even oud, maar die vind het allemaal nog prima in haar ledikantje en slaapzak. Wat mij betreft houden we dat zo lang mogelijk zo, hoor. Van mij hoeft ze niet naar een groot bed, ze past hier nog minstens een jaar in.

Als Lotte aangeeft dat ze wil, mag haar zijkant er ook uit, maar voor alsnog ga ik geen slapende Lotte's wakker maken. Kan ze er ook niet uitkomen als ik straks haar broertje de borst geef midden in de nacht of zo.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan