Zijn de lopertjes ook sneller moet..????

Hoi meiden,

weer even een mutsentopic van hier.. Meike is weer frusti van wel willen lopen maar nog niet durven en ze slaapt zooooo slecht.
Dus nu vroeg ik mij af; zijn de lopertjes sneller moe dan daarvoor??(hoop,hoop,hoop)
Van onze oudste weet ik dat het wel zo was maar zij is een enorme intensieve beweger dus was dat makkelijk te verklaren.
Meike is een stuk rustiger net als meer kinderen op het forum dus nu ben ik benieuwd...

Meike moet vrijdag weer as naar de osteopaat, geen idee wat het haar en ons gaat opleveren maar sinds ze geweest is zijn de nachten echt verschrikkelijk..

En   nu ik toch bezig ben, mijn huis is een puinhoop en morgen komen mijn ouders logeren is het natuurlijk een gekkehuis op school met die ouwe (viespeuk haha juffengrapje) goedheiligman.

Genoeg gemopper, ik heb wel een geweldig lieve meid die veel kusjes geeft en altijd blij is om je te zien en de hele dag kan lachen. Maar ja je kunt het wel aan mij zien inmiddels. men vraagt ook of alles wel ok is en of ik niet een griepje onder de leden heb, ik geef ze allemaal gelijk haha..

Groetjes
Renske mv Meike 12/07/06

Rory loopt nou bijna 2 mnd hij is 14,5 maand en is een druk lief ventje.
Maar slapen homaar.....ik had ook gehoopt als die eenmaal loopt en nog maar een slaapje heeft dan zal hij wel beter gaan slapen.
Had ik al die maanden mijn hoop op gevestigt
Maar helaas hij wordt nog steeds tussen de 2x (een goedenacht) en 7x (slechte nacht wakker).
Maar ja eens komt de nacht dat hij gaat doorslapen .
Dus hier is er jammer genoeg geen verandering,hoop voor jou dat het bij jullie wel zo is.Want het gaat je op den duur toch wel opbreken die onderbroken nachten.
Wordt jou dochtertje ook iedere nacht wakker?

Yvette.

Hoi Yvette,

Meike is een beetje gelijk aan Rory dus, soms wel 7x en soms ook wel een paar  uur lang huilen. Maar dat heeft ook te maken met haar oorontstekingen enzo...

Afgelopen nacht ging het wat beter, 2x wakker. Ik vind het heel jammer dat ze geen speentje heeft voor troost, wij geven haar wat te drinken (sojamelk verdunt met water). Anders is ze niet stil te krijgen. Als haar oren opspelen kan ze alleen slapen in het wipstoeltje waar ze bijna uitgroeit.....dan zit ze rechtop, echt heel zielig hoor.
 Nou ja we zijn wel aan het onderzoeken wat oorzaken kunnen zijn voor haar slechte slapen. Haar oren zijn önderr behandeling "van een osteopaat en we hebben contact met het cb. Ze moet daar volgende maand weer heen voor extra controle. Die extra controle is vooor haar wat 'langzame' ontwikkeling en dus haar weerstand want die is sinds het RSvirus erg laag....

Nou het is een heel verhaal geworden maar weinig slapen neemt bezit van je... en we maken ons soms ook wel zorgen dus dat vreet wel aan je...

Nou ik hoop dat Rory geen heel verhaal heeft en zomaar ineens wel doorslaapt, sommige doen dat.....

Groetjes Renske mv Meike 12/07/06

Hoi hoi
Hier ook een nachtbrakertje en een heerlijke activeling.
Renske ben je al bij een KNO arts geweest met haar oortjes?
Niet dat het slapen dan perfect gaat, maar Yoëll had vocht achter zn trommelvliezen zitten. Hierdoor werd hij 's nachts wakker en gilde het uit, als hij even op de arm omhoog was en wat heen en weer lopen met hem, kalmeerde hij.
Zo hield hij ook niet van schommelen bv, hij keek dan heel angstig en wilde er meteen af. De laatste weken voor de operatie merkte we dat hij een slechter evenwicht had als ervoor. Hij viel met het minste om en vaak vanuit het niets.
Ik zeg niet dat het de wereld oplossing is, maar wie weet helpt het haar wel.
Ik heb ook een ruim half jaar yoëll ermee laten lopen.
Nu hij is geholpen is het onrustige heen en weer slaan met zn hoofd 's nachts over en hij vind het geweldig om te schommelen. Ook het vallen is minder, tja het is nu gewoon lomperigheid hihihi

Succes

Terug
Bovenaan