zijn de tweeling mama's er nog?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden zijn de tweeling mama's er nog?

of zijn we al bevallen!!!!

ik ben nu 36 weken en eigenlijk gaat het nog steeds super. mijn baarmoedermond was al iets verweekt. gelukkig want ik heb het gevoel dat ik plof. hahahahahah.
het liefst moeten ze nog even blijven zitten 1 a 2 wekene zou mooi zijn. ik ga voor 1 ze groeien als eenlingen dus daar hoeevn we niet bang voor te zijn.

hoe is het met de rest van jullie.

en me z'n hoeveele zijn we?

gr martina

Hoi Martina,
Ik ben 26 weken zwanger van een eeneiige tweeling...
Ik moet dus nog even wachten op ze. Hoop dat ze lang blijven zitten, want wil ze het liefst gelijk meenemen vannuit het ziekenhuis!!
Maar met 37 weken word ik ingeleid, dit is rond half december!
Succes nog met de laatste loodjes!!
Groetjes Loes

hoi loes

ik ben nu 37 weken, ik ben echt super trots op mijnzelf.
het wordt echt zwaar nu, lopen,zitten staan liggen, die buik zit giga in de weg en dan heb ik nog een bescheiden 2ling buik.

maar tot nu toe gaat alles super.
ik heb as donderdag een afspraak bij de gyneacoloog, dan hoor ik verder. maar ik ben het wel zat. het is mooi geweest. ook ik wil ze het liefst mee naar huis nemen, maar ik wil liever ook geen keizersnee. mijn 1e is met de vacuum gehaald omdat het al te laat was voor een keizersnee, en dat is maar net goed gekomen. er komt een mooie maar ook moelijke week aan. poefffffffff. ik ga het helemaal zien.

heel veel sterkte nog met je zwangerschap dat je maar tot 37 wkeen mag.

gr martina

quote: Super troste mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2008 21:55:23'));

even omoog voor bloempjuh1985

xxx

omHoog bedoel ik natuurlijk

Terug
Bovenaan