Zijn deze verschijnselen bij iemand bekend???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
ondertussen zijn wij in ronde 9 beland. Ik heb alleen een raar vraagje.............. Mijn vriend en ik klussen met enige regelmaat (om de dag). Nu is het bij mij zo dat ik de dag nadat we sex hebben gehad vaak (veel) vocht verlies.
Kan het zo zijn dat het sperma (sorry) van mijn vriend niet bij mij op de juiste plek terecht komt? En zich de dag er na uitvloeid??
Het maakt me allemaal erg onzeker!

x Mees (ronde9)

hoi hoi!!

Ik heb dat ook wel eens ..een dag later komt t er dan nog uit...het zal dan toch wel goed gegaan zijn toch? Wel doe ik als we het gedaan hebben m`n benen omhoog houden zodat t er niet gelijk uit loopt..en dan na 10 minuten naar de w.c..doe jij dat ook???
groetjes lianne

Hoi hoi

als de man klaar komt   schieten als het ware de zaadcellen omhoog..wat er uit loopt zijn zaadjes die het niet overleeft hebben..en dat kan ook de volgende dag zijn.ik heb ook dat de volgende dag er nog sperma uitloopt.

en echt geloof me met de benen omhoog heeft geen enkele zin,want de zaadcellen zijn allang naar binnen geschoten.

sucses gr maantje

Bedankt dames, gelukkig ben ik dus niet de enige en hoef me dus waarschijnlijk geen zorgen te maken!
Ondanks dat het een fabeltjes is lig ik inderdaad ook even met een kussen onder mijn billen ha ha heel komisch gezicht en mijn vriend ligt helemaal in een deuk, maar ach ja het kan maar tussen je oren zitten toch?!

Succes met zwanger worden!
Gr Mees

Hoi
Ook ik heb er last van, maar ik heb wel een tip...
Zelf vind ik het vervelend (sperma) dat eruit loopt. Na de sex stop ik er een tampon in, zo voel je het niet lopen. Ik vind het reuze handig of het verantwoord is weet ik niet hoor, maar mij lijkt het geen kwaad kunnen.
Groetjes Rene

Nou, het lijkt mij niet zo handig, die tampon! Zo loop je heel grote kans op een blaasontsteking.
Om een blaasontsteking te voorkomen zou je eigenlijk direct naar de sex moeten gaan plassen. Maar dat doe ik nu ook even niet. Ik blijf nog even liggen en als ik in slaap val dan kan het nog wel een paar uur duren. Maar het zaadje dat het uiteindelijk voor elkaar gaat krijgen heeft zijn weg al heel snel gevonden hoor.

Maisie

Haha..ja mijn vriend ligt dan ook helemaal dubbel!!
Soms heb ik echt een minuut of 5 mn benen in de lucht..echt dom eigenlijk maar ja..
~Maakt t uit..Ik ga alleen altijd wel daarna gelijk naar de wc..voorheen had ik zo af en toe blaasontsteking en om dat een beetje te voorkomen moet je gelijk erna plassen..en dan vraag ik me ook weleens af..blijft er nog wel watbinnen?? maar dat zal wel dan..haha
groetjes Lianne

Hoi meiden

Vies is dat he???
Ik heb dat heel in het begin eens voorzichtig aan mijn vader gevraagd. (daar werk ik mee dus praten veel) Was een beetje genant natuurlijk, maar hij vindt het alleng leuk als ik hem om advies ofzo vraag. Hij vertelde me ook dat dat heel normaal is, en dat het niet betekent dat het zaad het niet haalt ofzo. Wees dus gerust, als het goed is hebben we het allemaal

liefs wondernetje

Terug
Bovenaan