Zijn dit de bekende regeldagen?

Met onze kleine gaat het goed. Alleen drinkt ze sinds 2 dgn onregelmatig.
Ze kan 10 minuten drinken en genoeg hebben (in slaap vallen) en uur later weer komen en dat de dag door.
Is dat normaal?
Zijn dit de bekende regeldagen?
Ze is nu 2 wk en 5dgn.
Daarvoor ging het beter en sliep ze langer door.

Wat doen jullie tegen krampjes / borstvoeding?
Ik heb druppels gehaald. Helpt een beetje, ze heeft er nog veel last van.

Graag advies, soms word ik er onzeker van.
x

Oh wat herkenbaar. Zoals al in het vorige topic, word ik er knap onzeker van, maar wat jij nu beschrijft herken ik heel erg.
Ik denk inderdaad dat het een regeldag is (al duurt het bij ons nu 2 dagen).
Wij gaan vandaag Infacol halen voor de darmkrampjes, want die worden mij een beetje teveel. Eerst had ze een moment op de dag krampjes, nu na iedere voeding. Ook met borstvoeding. Op aanraden van de verloskundige gaan we Infacol proberen. Ben benieuwd.

Wat me wel opvalt is dat ze vanochtend wat rustiger is en dat ze vanochtend echt heel geconcentreerd naar de mobile boven de box aan het kijken was en er ook rustig van werd. Gisteren nog niet. Heerlijk is dat.

Hoeveel voedingen krijgt jouw kleine meid nu?

Liefs,

gisteren zat ik op ruim 10 ofzo. Dat is veel voor haar want normaal heeft ze er 7 nodig. Vannacht weinig geslapen. Nu doet ze het goed. Zoals we van haar gewend zijn.
Ik hoorde dat venkelthee drinken ook goed tegen krampjes is. Dat gaan we dit weekend uitproberen.
Als dat niet werkt gaan we ook infacol uitproberen. Kun je dat bij drogist halen?

Fijn om te lezen dat meerdere er last v hebben. Dan weet je dat het hoort en wordt mijn onzekerheid minder want dat was ik enorm.

x

gisteren zat ik op ruim 10 ofzo. Dat is veel voor haar want normaal heeft ze er 7 nodig. Vannacht weinig geslapen. Nu doet ze het goed. Zoals we van haar gewend zijn.
Ik hoorde dat venkelthee drinken ook goed tegen krampjes is. Dat gaan we dit weekend uitproberen.
Als dat niet werkt gaan we ook infacol uitproberen. Kun je dat bij drogist halen?

Fijn om te lezen dat meerdere er last v hebben. Dan weet je dat het hoort en wordt mijn onzekerheid minder want dat was ik enorm.

x

mieka: er is onlangs een nieuw onderzoek verschenen over venkelthee. Het helpt niet tegen krampjes, en het is zelfs niet uitgesloten dat het verkeerd is voor je kindje, dus ik zou daar heel voorzichtig mee zijn.

Regeldagen zijn irritant he? Je komt nergens meer aan toe. Succes, ws is het over twee dagen alweer stukken beter.

Regeldagen zijn idd vreselijk....vooral als ze wat langer duren! Gelukkig pakken de meest kids de draad vrij snel weer op hoor. Ik heb al veel goede dingen gehoord over infacol. Zelf nog niet geprobeerd. Zou ik zeker gaan proberen als ik jou was.

Succes!

Regeldagen zijn idd vreselijk....vooral als ze wat langer duren! Gelukkig pakken de meest kids de draad vrij snel weer op hoor. Ik heb al veel goede dingen gehoord over infacol. Zelf nog niet geprobeerd. Zou ik zeker gaan proberen als ik jou was.

Succes!

cinababy kan ook goed helpen. Haal je bij de drogist. Wat zeker helpt is Sappsimplex (geen idee hoe je het schrijft) alleen kan je dat niet overal krijgen. In Duitsland wordt het veel gebruikt en ook in Limburg (makkelijk over de grens te halen. daar schrijven verloskundigen het ook wel eens voor)).

Terug
Bovenaan