Zijn dit de hormonen?

Ik ben m'n portemonee verloren/ is gestolen maandag na werk op terugweg naar huis. Ik
Merkte het gisteravond. En ik baal
Zo ontzettend! Ik zit er gewoon van te janken. Ik pieker me suf of hij niet ergens kan liggen en doorzoek steeds heel het huis.
Ik baal omdat het een dure en erg mooie portemonnee was die ik al erg lang ZO graag wilde hebben. En erger, m'n idkaart en die van m'n dochter, m'n rijbewijs. Verz pasjes dietentuinabbo.
Bankpasje.
Ik kan het gewoon even niet relativeren. Moet o aangifte doen en naar t gemeentehuis. Ben vandaag vrij maar dus geen auto en fietsen kan niet want heb geen buggydrager (ook laatst gestolen) en lopen en bus wilde ik gaan doen maar blijkt de buggy ik auto bij m'n man te zitten.
Ik zit nu dus thuis op m'n heerlijke vrije dag te balen en te janken omdat ik echt nergens meer zin in heb nu. M'n dochter maakt zo'n rommel
Door heel het huis. Op elke vierkante meter liggen spullen.
Nou ik probeer mezelf weer even op te peppen na dit overdreven gezeur.
Erg fijn dit forum
 
he meis je kan ook ff eerst bellen en je verhaal vertellen, en zeggen dat je langs wilt komen maar wegens problemen met vervoer niet gaat lukken , kijken wat ze zeggen

s6 ermee hopenlijk kan je hem snel vinden.

liefs
 
Dankjewel allemaal.
M'n baal dag is alweer wat gezakt. Straks lekker met n kaarsje aan, thee en appelflap op de bank.
Ik zal proberen digitaal aangifte te doen en vrijdag naar t gemeentehuis voor de nieuwe pasjes aanvragen.
 
Terug
Bovenaan