zijn dit nou die hormonen/nesteldrang????

Lieve allemaal,

moet het ff kwijt hoor.
Vandaag mijn vrije dag deze week, hoefde eigenlijk alleen maar te stofzuigen en de wc schoon te maken. kom ik uitgerust mijn bed uit, heeft mijn man er weer eens een rommeltje van gemaakt!!!

hij laat werkelijk alles achter zijn kont slingeren, overal ligt vanalles. gisteren 2 wc-matten bij ikea gekocht, wat denk je liggen ze allebei op het toilet!!! whaaa daar wordt je toch gek van.

mijn man werkt op zaterdag, dus ik een sms gestuurd in mijn boze/verdrietige bui en daarna belde hij, waarop ik huilend tegen hem uitviel!!! pffff niet leuk voor hem natuurlijk

ben ik de enige met een man die alles laat slingeren??? of valt het nu gewoon extra op door de hormonen/beginnende nesteldrang???

Liefs Sylvia

(sorry hoor moest het ff kwijt)

Hahaha, ik vind je stukje echt grappig omdat ik het zo herken!!! We houden het maar op de hormonen..... normaal stoor ik me veel minder snel aan dat soort dingen.

Ja op zo'n moment is het niet echt grappig.. Maar als je het later terug leest... hihih... de mijne heeft het ook al zwaar te verduren gehad.. Probeert hij lief te doen, zeik ik m helemaal af... zucht... Gelukkig vergeeft hij het mij.. (nog)

Terug
Bovenaan