zijn dit nou regeldagen??????????

A

Anoniem

Guest

Hallo
mijn dochter is bijna 12 weken en sinds maandag is ze aan het stoeien met haar voedingen.
dronk ze vorige week nog bijna elke fles leeg laat ze nu af en toe 50 cc staan.
Verder werd ze van de week ineens om 5.30 wakker terwijl ze als 3 weken doorslappt tot 7.00.
En dronk ze maar 100cc. Om vervolgens weer te slapen tot 9.30
vandaag begon ze ineens om 9.00 te huilen alsof ze geslacht ging worden terwijl ze om 7.00 nog een fles (200cc)  ophad.
Heb haar een klein flesje  (100cc)  gegeven die erin ging als koek.
op die fles heeft ze weer geslapen tot 13.30
Ze mag meer drinken want eerst dronk ze 850 op een dag maar inmiddels drinkt ze dus al twee dagen bijna 1000.
Ze weegt 5640gram dus ze mag het qua gewicht wel hebben.

Hoi,

Regeldagen zijn inderdaad om moeder en kind op elkaar af te laten stemmen, maar volgens mij hebben kindjes met flesvoeding ook weleens zulke dagen.
Gelukkig had mijn zoontje er maar  2 dagen last van.
Geef het tijd. Als het na een week nog een zooitje is moet je misschien wat gaan ondernemen. Succes.
Groetjes Kaly

Het is wel zo dat je kindje het ritme elke paar weken omgooit. Tel daar het feit bij op dat ze steeds meer willen eten en je hebt regelmatig 'een zooitje'. Ben je net in het ritme? Dan gaat je kleine het weer anders doen. Heel fijn...

De behoeftes van je baby veranderen gewoon erg snel. Meer slaap of minder slaap, meer eten of tijdelijk wat minder eten. Makkelijk in slaap komen  en ineens niet meer willen gaan slapen en ga zo maar door. Het blijft allemaal uitvinden en er proberen achter te komen wat je kleine wil.

Beste advies, go with the flow en probeer uit te vinden wat je baby bedoelt. Op een gegeven moment weet je wel of het huilen is door honger, aandacht, of wat dan ook. Het wordt gelukkig ook makkelijker naar mate ze ouder worden.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan