A
Anoniem
Guest
hoi hoi, nou even een vraag. Het begon gisteren middag met dat ik me niet zo lekker voelde, beetje last van de rug, misselijk en gewoon beroerd. Naarmate de avond vorderde werden deze gevoelens heftiger. Dus maar even in bad, maarhier werd het niet beter van. Om negen uur naarbed met veel beweging in mijn buik en rugpijn. Om elf uur maar weer opgestaan want ik kon gewoon niet liggen. Had het gevoel dat ze er aan alle kanten uit wilde. Ook een zeer pijnlijk schaambot. Tot half een opgezeten en toen maar weer naar bed en ja het zakte gelukkig af, dus ik heb nog een paar uur kunnen slapen.
Aangezien ik bij de eerste ingeleid ben weet ik niet hoe voor weeen voelen, of hoe het voelt als je vruchtwater breekt dus vandaar mijn vraag over vannacht. Ik ben vandaag 38 weken zwanger en van mij mag komen, want ik ben het eigenlijk een beetje beu hi hi hi.
Groeten Tine en allemaal succes.
Aangezien ik bij de eerste ingeleid ben weet ik niet hoe voor weeen voelen, of hoe het voelt als je vruchtwater breekt dus vandaar mijn vraag over vannacht. Ik ben vandaag 38 weken zwanger en van mij mag komen, want ik ben het eigenlijk een beetje beu hi hi hi.
Groeten Tine en allemaal succes.