Zijn dit nu voor weeen???????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi, nou even een vraag. Het begon   gisteren middag met dat ik me niet zo lekker voelde, beetje last van de rug, misselijk en gewoon beroerd. Naarmate de avond vorderde werden deze gevoelens heftiger. Dus maar even in bad, maarhier werd het niet beter van. Om negen uur naarbed met veel beweging in mijn buik en rugpijn. Om elf uur maar weer opgestaan want ik kon gewoon niet liggen. Had het gevoel dat ze  er aan alle kanten uit wilde. Ook een zeer pijnlijk schaambot. Tot half een opgezeten en toen maar weer naar bed en ja het zakte gelukkig af, dus ik heb nog een paar uur kunnen slapen.
Aangezien ik bij de eerste ingeleid ben weet ik niet hoe voor weeen voelen, of hoe het voelt als je vruchtwater breekt dus vandaar mijn vraag over vannacht. Ik ben vandaag 38 weken zwanger en van mij mag komen, want ik ben het eigenlijk een beetje beu hi hi hi.

Groeten Tine en allemaal succes.

hoi

heb een beetje het zelfde maar ik ben pas 36,2wk en heb nu al twee weken wel wat ongi gevoel,maar vanacht is het erger geworden en ook idd net of ie er al uit wil,dat de boel daar beneden week is,bij de 1e braken vliezen eerst,maar noet straks naar vk dus zal het effe vragen.hij is nu ook ingedaald volgnes mij. laat het je wel weten ok? gr wendy

Hoi....

Nou ik heb nog helemaal geen voorweeen (gehad). Ik ben nu 36+4 en ik heb het nu wel een beetje gehad. Ik begin nu in de middag erg moe te worden en lig dan 's nachts weer wakker. Waardeloos. Mijn bloeddruk is aan het stijgen en ik ben het nu dan ook wel rustiger aan aan het doen, maar dat vind ik erg moeillijk.

Gr Korrine

Hallo

ik ben gisteren gestript en hoop dat de weeen snel beginen.
Dat gevoel dat de baby wil uitkomen heb ik ook. Ik voel zijn kondje om hoog komen en te gelijk druk daar beneden en te gelijke tijd krijg ik heel erg ongi gevoel in mijn buik, zo sort kram.Het duurt ff en dan is het weer weg en dan komt het weer terug, het zit nog geen reglemaat in.

Ik ga nu stukje wandelen en hoop dat   de pijn (of    weeen ) beetje doorzetten

Groetjes Boontje 40+1

Ik heb hetzelfde gevoel gehad met 37 weken. Later bleken dat indalingsweeen geweest te zijn. Vooral met een 2e zwangerschap schijn je dat beter te kunnen voelen. Nu de laatste 2 weken is het juist weer zo rustig als wat. Er gebeurt voor mijn gevoel helemaal niets meer. Ze zeggen dat je niet moet gaan wachten, maar dat doe je stiekem toch wel. Ik ben er ook helemaal klaar voor, maar ja, de natuur laat zich niet dwingen ...
Nou, succes ermee en hopelijk duurt het niet al te lang meer.

Gr. Trea

hoi

heb het aan de vk gevraagt en die zei ja dat zijn voorweeen,en als je net als ik meerdere keren zwanger bent krijg je naarmate   meer voorweeen en vaak ook meer naweeen.dus wil nix zeggen helaas als het echt weeen worden voel je dat die zijn scherper van pijn en echt met steken gr wendy 36,2 wk

Terug
Bovenaan