zijn dit tandjes? of iets anders?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Mijn dochtertje van bijna  9 maanden  heeft sinds 3 dagen ongelofelijk veel poepluiers. Ongeveer 7 á 8 op een dag. Het is echt dun en stinkt erg. Vandaag is het gelukkig iets minder. Ook is ze erg huilerig en slaapt het laatste deel van de middag niet of nauwelijks. Gelukkig slaapt ze nog wel redelijk, niet zoveel als normaal. 'S avonds valt ze dan rond 18.30 uur in slaap en slaapt tot de volgende ochtend 7.00 uur ongeveer. Ze heeft geen koorts, zit wel veel aan haar oren. Wat zou dit kunnen zijn? Zijn het tandjes? Of heeft ze ergens anders last van? Ze heeft overigens al 4 tandjes.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes, Emmy

Hoi, dit klinkt meer als een oorontsteking, hoor, vooral omdat ze ook aan haar oortjes zit.
Ga maar gauw even naar de huisarts toe om het te laten controleren, daar kun je nooi voorzichtig genoeg mee zijn :)

Laat je even weten hoe het afloopt?

Groetjes vonneg

tandjes of ooronsteking inderdaad. Bij tandjes grijpen ze vaak ok wel naar hun oortjes.

Hoe gaat het nu?

zou het inderdaad allebij kunnen zijn.
Ben je al bij een ha geweest om haar oren te laten controleren?

Hoi hoi,

Het gaat nu eigenlijk weer heel goed! Ik was van plan om het het weekend nog aan te kijken en dan naar de ha te gaan, maar sinds gisteren gaat het ineens veel beter! De poepluiers zijn veel minder, al zijn ze er nog wel dus ik denk dat er wel een tandje aan zit te komen. En ze is veel vrolijker. Zoals het er nu naar uitziet was het ook een sprongetje, want ze kan ineens tijgeren en veel beter alleen spelen.

Dus combinatie van tandjes en sprongetje denk ik.

Bedankt voor het meeleven.

Emmy

Oh, gelukkig maar....niks vervelenders als een oorontsteking bij zo'n lief kleintje...
Zijn er al tandjes door dan?!

Groetjes vonneg

Terug
Bovenaan