zijn dit tekenen van zwanger zijn? graag advies

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraagje aan jullie,Ik ben al eens zwanger geweest en heb al een zoontje van anderhalf jaar maar weet niet meer precies wat ik voelde toen ik van hem zwanger was aan kwaaltjes nu vraag ik mij af.

Ik heb een test zondag gedaan die was negatief, maar ik voel sinds een paar dagen bobbels in me borsten(en heb wel eens gehoord dat je dat hebt als je net zwanger ben)verder heb ik blaren in mijn mond heb ik normaal ook niet en voel ik me heel moe.
Maar zondag was de test negatief wat kan ik het best doen,morgenochtend opnieuw een test doen?

Groetjes Manuela

Hoi Manuela,  

het is lastig hoor om te zeggen dat dat nu daadwerkelijk zwangerschaps-verschijnselen zijn.
Het kan zijn dat dit voor jou DE verschijnselen zijn maar dat het voor een ander bv een vitaminegebrek is.  De ene heeft een   opgeblazen gevoel en is zwanger, de ander heeft een darmvirusje .......
Ik had bij geen enkele zwangerschap last vast kwalen, maar wist toch wel zeker dat ik zwanger was. Het lichaam kan je soms behoorlijk voor de gek houden.

Zonder gekkigheid, het is moeilijk om antwoord op jouw vraag te geven.

Ik adviseur je om een paar moeilijke dagen te wachten en dan nog eens te testen of de huisarts of je gyn te bellen en vragen om een bloedtest.

Heel veel sterkte !!!!
Ik hoop absoluut voor je dat je gewoon zwanger bent !!!!

Liefs,
Gwenne
27,2 weken

Als de test negatief was dan is de kans dat je zwanger bent niet erg groot (tenzij je te vroeg test).

Ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan. Bobbels in je borsten heb ik nog niet gehoord als zwangerschap-teken. Wel grotere of gevoelige borsten.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je wel gewoon zwanger bent. Het voelt immers bij iedereen weer net anders.

Terug
Bovenaan