Zijn dit voorweeen?

<p>Heey! </p><p>34+2 zwanger ... geen idee wat harde buiken zijn .. voor mijn gevoel nooit last van gehad. Sinds een tijdje wel last van behoorlijke menstruatie pijn.. vooral snachts.. ik word er wakker van! Er is niet echt wen peil op te trekken maar ze zakken wel weer weg en zetten dan weer op... het stopt pas als ik echt uit bed ga.. overdag heb ik ze heel soms. </p><p>Is dit bandenpijn of mag ik dit voorweeen noemen? </p>

Misschien zijn het indalingsweeen.. ik vind dat hele weeen verhaal en harde buiken en bandenpijn ook allemaal een beetje vaag haha. Toen ik zo menstruatie achtige pijn had bleek later dat het kindje was ingedaald dus daar kwam die pijn vandaan. 

Harde buik voelt alsof je een steen draagt in je buik, je buik spieren/baarmoeder trek samen, lijkt alsof de baby zich strekt in je buik. En voorweeen voelen als menstruatie pijn en indalingsweeen is ook een soort van menstruatie pijn met steken onderin je buik en je vagina gebied. 

Een harde buik is letterlijk een harde gespannen buik en meestal bij een tweede zwangerschap een stuk pijnlijker. Je kunt dit herkennen door aan je buik te voelen, normaal gesproken kun je hem wel een beetje induwen maar met  een harde buik is het net een voetbal. Wat jij beschrijft zou inderdaad indalings pijn kunnen zijn? Mijn kindjes daalden pas in toen de weeën begonnen dus ik heb het zelf nooit ervaren. 

Herkenbaar verhaal!
Ik ben vandaag 32+2 zwanger van mijn tweede kindje en heb van 9.00-11.00 vanochtend echt enorme aanhoudende kramp gehad helemaal onderin mijn buik. Nu voelt het nof een beetje gespannen, maar niet meer echt kramp.
Harde buiken heb ik nog nooit gehad geloof ik, vind dat ook zo vaag haha. Ook in mijn eerste zwangerschap nooit gehad. 
Dus ik vroeg mezelf vanochtend ook af of het indalingsweeen zouden kunnen zijn.. kan het me niet meer herinneren van mijn eerste zwangerschap maar het lijkt nu zo vroeg met 32 weken al! 
Nouja, afwachten maar of het eenmalig was of vaker voor gaat komen. Ben soms bang dat de baby veel te vroeg geboren gaat worden, dat spookt steeds door mijn hoofd en zulke krampen versterken dat gevoel natuurlijk alleen maar. 

Herkenbaar verhaal!
Ik ben vandaag 32+2 zwanger van mijn tweede kindje en heb van 9.00-11.00 vanochtend echt enorme aanhoudende kramp gehad helemaal onderin mijn buik. Nu voelt het nof een beetje gespannen, maar niet meer echt kramp.
Harde buiken heb ik nog nooit gehad geloof ik, vind dat ook zo vaag haha. Ook in mijn eerste zwangerschap nooit gehad. 
Dus ik vroeg mezelf vanochtend ook af of het indalingsweeen zouden kunnen zijn.. kan het me niet meer herinneren van mijn eerste zwangerschap maar het lijkt nu zo vroeg met 32 weken al! 
Nouja, afwachten maar of het eenmalig was of vaker voor gaat komen. Ben soms bang dat de baby veel te vroeg geboren gaat worden, dat spookt steeds door mijn hoofd en zulke krampen versterken dat gevoel natuurlijk alleen maar. 

Bij de indeling had ik menstruatie achtige pijn. Bij voorweeen had ik duidelijk een andere pijn. Meer buikkrampen die licht begonnen en dan een pijnpiek en dan ben het weer af dus eigenlijk zoals een echt wee maar dan minder pijnlijk.

Terug
Bovenaan