zijn dit zwangerschaps tekens???????

hey hallo daar..

ik ben een poosje niet op het forum geweest, ik zat er even helemaal door heen.
ik heb een vraagje aan jullie...
ik heb het gevoel van opgezette buik, af en toe wat duizelig  ennu ook een beetje een rode gloed af en toe bij de witte afscheiding maar heel weinig.
ben erg moe, overal ploppen er wat puistjes uit de grond, terwijl ik dat normaal in de week van mijn ongesteldheid heb..
volgende week zodag moet ik als het goed is weer ongesteld worden, heb gister een test gedaan, ja ik weet het erg vroeg en idd was ook nog niets te zien, ik wordt gek van mijzelf op sommige momenten.

misschien kunnen julle mij verder helpen

groetjes 19 1

Geen flauw idee... maar hopen kan natuurlijk altijd! Nog even volhouden joh! Ik heb wel al eerder het gevoel gehad dat ik zwanger was en nu ben ik het denk ik dus... Wie weet!
Ik duim in ieder geval enorm mee!!!!

Liefs
D

volgens mij ben ik er gewoon teveel mee bezig....
maar ik kan er niets aan doen ik sta er mee op en ga ermee naar bed af en toe wordt ik wel eens knettergek van mijzelf.
maar dat hebben we vast allemaal wel eens toch?

dikke knuffel diana {19 1}

Hoi 19 1,

Ik hoop voor je dat je zwanger bent en zal voor je duimen. Helaas kan je het niet echt zelf sturen he. Was het maar zo hahaha.

Ik heb er ook een tijd echt onder geleden elke dag dat ik niet zwanger was maar inmiddels gaat het al weken veel beter met me en denk ik er gewoon niet heel de tijd aan eigenlijk. Ik heb gezorgt dat ik het heel druk heb en ben even met hele andere dingen bezig en ik moet zeggen dat het erg ontspannend is voor je geest om het even helemaal los te laten. Natuurlijk is een zwangerschap welkom maar het beheerst mn leven niet meer zoals het wel eventjes deed.

Ik wens je sterkte en duim dat je maar gauw zwanger mag raken.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan