Twee weken geleden kreeg ik weer een email voor de volgende sprong. Nou moet ik zeggen dat ik de eerste drie sprongetjes niet echt heb gemerkt bij Evi. Nu laat ze deze sprong daarom extra merken denk ik . Bijna alles wat in het boek oei ik groei staat klopt. Sinds een week ongeveer slaapt ze slechter (vannacht om 01.30, 02.30 wakker en wilde toen om 06.00 al eten) en drinkt slecht (nog slechter) hangt het liefst de hele dag aan me. Weg met het ritme wat we hadden. Ze is jengelig en vind weinig leuk. Daarbij is er sinds het weekend ook nog een verkoudheid bij gekomen, dus de hele dag snotter de snotter. Die heeft ze helaas van mij gekregen.
Op zich vind ik dit alles nog niet zo erg, dat gaat wel over (hoop ik).
Waar ik me wel zorgen over maak is dat ze nog slechter is gaan drinken. Als ze de 700cc haalt op een dag mag ik blij zijn.
Ik kan er niks aan doen, ik kan ze niet dwingen.
Ik hoop dat de verkoudheid en het sprongetje weer snel voorbij zijn en ze het drinken weer gaat inhalen.
groetjes Sonja
Op zich vind ik dit alles nog niet zo erg, dat gaat wel over (hoop ik).
Waar ik me wel zorgen over maak is dat ze nog slechter is gaan drinken. Als ze de 700cc haalt op een dag mag ik blij zijn.
Ik kan er niks aan doen, ik kan ze niet dwingen.
Ik hoop dat de verkoudheid en het sprongetje weer snel voorbij zijn en ze het drinken weer gaat inhalen.
groetjes Sonja