Zijn er al tandjes doorgekomen?

Hi allemaal, Isa is nu 4 maanden en 2 weken en heeft nu al 2 weken last van (een) doorkomende tandje(s). Op het begin had ze alleen een rood wangetje en kwijlde ze ontzettend veel. Ze was er zelfs stillerig en wat moe van..Maar sinds vandaag is het zo pijnlijk dat ze huilerig wakker wordt en ook heeft ze veel gehuild voor het slapen gaan. We zijn net begonnen met het gebuiken van Dentinox dus hopelijk gaat het hiermee beter want vind het wel heel erg zielig om te zien. Ze weet gewoon niet waar ze het moet zoeken...Zijn er al meer mensen die last van tandjes hebben? En wat doen jullie er tegen? Zijn er mensen die ervaring met Dentinox hebben?Graag hoor ik van jullie.
Groetjes An

hier ook bezig met tandjes... hier alleen boventandjes komen eerst... en ze is nu 3.5 maand oud... mijn oudste dochter had met 4 maanden al tandjes... ik gebruik, dentotex, chamodent en zetpillen als ze echt veel pijn heeft... ik merk er eigenlijk niet zo veel van de dentinotex... eerder van de chamodent lijkt goed te werken... word er rustiger van... is homeopathies

succes met je kleintje en hopelijk is ze er snel van af om ff weer bij tekomen

Ohhh nee dat meen je niet dus toch?
Ik had al een vermoeden Bryan kwijlt ook veel en kluift de hele dag op zijn handen. Een speen heeft hij geen zin in. Ook is het doorslapen over en hoor ik hem steeds kluiven ondanks de puckababy slaapzak. Ik dacht tandjes dat kan toch nog niet? Maar dat kan dus wel? Pfff dat wordt feest met de bv :)

Hier hetzelfde.. om het cb zeiden ze dat ze zagen dat een adertje naar boven aan het groeien is dus dat het begint te wringen dat is nu 2,5 wk terug.. Maar we zien verder nog niks zitten.. je merkt wel dat hij overal op wil bijten..

Amy kwijtl al wel een tijdje... maar nog niks te zien.

Wel bijt ze graag ergens op, slab, bijtring, vooral eigen knuisjes en vinger...

Beetje masseren met je vinger werkt ook goed...
en je hebt speciala bijtringen voor in de koelkast werkt ook goed...

Jasmay kwijlt nu echt al anderhalve maand!!
Ook had ze af en toe luiers.. nou de poep tot haar nekje bijna!
Nu iedere dag bijna dunne luiers, zit niet echt lekker in haar velletje en drinkt ook minder.. zijn zelfs terug gestapt op 5 voedingen ipv 4!

Ze sabbelt en bijt graag op haar eigen handjes maar ook op papa en mama's vingers!
Je ziet nu echt goed al 2 blauwige bobbels in haar onderkaakje, zooo zielig!

De bijtring uit de koelkast stopt ze te ver in haar mond waardoor ze steeds gaat kokhalzen helaas!

Verder nog geen medicijntjes in gebruik, alleen af en toe een zetpil als het echt te erg is als ze ook koorts heeft!

Hoi, ik heb afgelopen donderdag het eerste tandje bij onze dochter ontdekt. Ze zat al een tijdje te kwijlen en op haar handjes te bijten. Vervolgens wilde ze ook mijn vinger de hele tijd in haar mond doen, vervolgens ontdekte ik het tandje.

Esther lijkt op het moment niet veel last van haar tandjes te hebben. Af en toe is ze humeurig maar merendeel van de tijd echt vrolijk. Hopen dat het zo blijft. Bijtringen vindt ze op het moment nog helemaal niks.

Veel succes allemaal!

Terug
Bovenaan