Zijn er hier meiden die gaan voor een groot gezin?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
Ik ben Cindy 34 jaar en moeder van 3 dochters van 9,7 en 3 jaar.
Mijn man heeft na lang zeuren (eindelijk) zijn zin gekregen.Hij wil al wat langer nog een kindje erbij maar ik twijfelde nog.Nu heeft een bepaalde geheimzinnige kracht meester van mij gemaakt en ik wil ook sinds een tijdje nog graag een kindje.
Hetgeen wat mij een beetje tegen hield was dat ik dacht dat het zo druk zou worden,en wat mensen in mijn omgeving zouden zeggen.Ik ken eigenlijk van mijn generatie maar 2 gezinnen met 4 kinderen.En ik kan de reacties al bijna horen!
Toen ik mijn 2de dochter kreeg was er al iemand die het jammer vond dat het weer aan meisje was want een jongen had leuker geweest.Daar lig je dan als kersverse trotse moeder en dan zeggen ze dat.
En toen ik met mijn jongste dochter liep,hadden heeeeeel veel mensen met me te doen omdat het weeeeeeer geen jongen was.
Wij zijn gewoon blij als ik straks zwanger blijk te zijn en inderdaad een jongen zou leuk mee genomen zijn.Maar als het weer een meisje is zijn we OOK blij.
Het lijkt ons juist gezellig met zo'n grote club en we houden van elkaar en hebben leuke kinderen ,wat wil je nog meer?
Ik hoop dat er iemand is die dit herkend
groetjes

Hoi Cindy,

Bij het zwanger zijn forum lees ik nog wel eens over Hester. Zij heeft 7 kinderen, en heeft helaas net een miskraam gehad van nummer 8. Ik denk dat ze jouw wel advies kan geven. Het kan ook zijn dat ze op het zwanger worden na een miskraam forum zit. Maar ik weet zeker dat ze af en toe kijkt op het zwanger zijn forum. Dus ik zou daar even neuzen tussen de berichtjes. Succes met zwanger worden!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,
leuk dat je reageert,ik ga meteen even zoeken.

doeidoei

Cindy

Hoi

Ik pas op bij een vrouw met 4 kinderen

2 meiden van 10 en 11

en 2 jongens van 4 en 6

zei vind het geweldig

mij lijkt het ook heel leuk

Ik zou het geweldig vinden zo een groot gezin

vooral later

Ik kom uit een gezin van 3 meiden

en mijn vriend komt uit een gezin van ook 3 kinderen

maar allebei de   ouders wilde er nog een 4de bij maar

dat lukte niet

ik de jongste vond het wel jammer mijn zussen zijn 7 en 10 jaar ouder

en bij mijn vriend ook

dus ik had het wel leuk gevonden een broertje of zusje die ff wat jonger dan mij was vooral nu

groetjes natasja

Hoi,

Mij lijkt een groot gezin ook wel leuk. Zowel mijn man als ik hebben 2 jongere zussen, en zelf hebben we ook al besloten om als het lukt voor 3 kinderen te gaan. Als we zover eenmaal zijn, moeten we maar verder zien, want eventueel een 4de zie ik ook nog wel zitten. Maar verder helpen kan ik je niet, want wij proberen nu pas  zwanger te worden van de 2de. Alleszins veel succes! En een vierde dochter of een eerste zoon, het maakt niet uit wat de mensen erover zeggen. Zolang jullie maar gelukkig zijn met dit kindje.

Groetjes,
Marian  

hoi
bedankt voor je reactie.Dus jij hebt ook wel een prettig gevoel over een groot gezin.Ik wist dat bij mijn tweede nog niet hoor.Bij mijn derde was ik albewust van het feit dat dit de allerlaatste keer zou zijn.Ook al heb ik wel altijd bij alles gedacht jammer ,kon ik me toen nog niet voorstellen dat ik nog eens een vierde ook wilde.En nu ...zucht ja niets liever!
gek he?die vrouwenhormonen hahha

Hoi,

ik ben zwanger van de derde, maar hoop dat daarna nog eenvierde volgt.
Maar alles op z'n tijd eerst die derde gezond op de wereld zetten.

In ieder geval lijkt het mij heel erg leuk.

Miep

Terug
Bovenaan