zijn er hier nog meer jonge (aanstaande) moeders?

A

Anoniem

Guest
Hey..

Ik ben 18 jaar en 28 weken zwanger van mijn 2e kindje. Ik was 16 toen ik zwanger raakte van mijn eerste.
Ik ben heel blij met deze zwangerschap al vinden veel mensen het raar dat je op zon jonge leeftijd zwanger bent, en helemaal van een tweede.

hoi,
joh weetje trek je niet zo veel van andere mensen aan. Mensen hebben altijd commentaar. Ik zelf was 22 toen ik wesley kreeg. Niet zo heel erg jong meer natuurlijk, maar ik zie er nogal jong uit en dan zie je ook iedereen kijken..lekker laten kijken. Mensen denken vaak omdat je jong bent dat ze je wel ff kunnen helpen met je baby...en gaan je dan ff de les lezen. Maar asl ik af en toe om me heen kijk doe  ik het beter met mijn zoontje dan een hoop andere mensen die wel ouder zijn.
Nou ja succes en van harte met je zwangerschap!!!!!!! en onthou.......: Het is jouw leven en niet die van een ander!!!!!
groetjes en liefs
sannnie mama van wesley 2 jaar en 11 weken zwanger

Ik krijg af en toe ook commentaar van mensen maar het kan me helemaal niks schelen als ik maar gelukkig ben en goed voor me kindje ga zorgen want die mensen geven je geen eten of zorgen toch niet voor je dus ze horen er ook niet mee te bemoeien.
Iedereen beslist voor zichzelf waneer ze er klaar voor zijn sommige zoals wij zijn gewoon eerder. Daar is helemaal niks mee vind ik!!
Dus trek je der maar niks van aan. Als je nou eenmaal je kindje hebt en ze zien dat je het zelfs beter dan hun doet op deze leeftijd met 2 kinderen zullen ze met een mond vol tanden staan

als je wilt chatten op msn of mailen geef dan ff je emailadres

Terug
Bovenaan