Zijn er hier nog meer jonge meiden van de leeftijd 18, 19, 20??

A

Anoniem

Guest
Hey!

Ik ben zelf 18, maar wil wel al heel lang heel graag een kindje. Mijn omgeving keurt het af, omdat ze me te jong vinden, maar ik kan dit 'moedergevoel'(?) niet onderdrukken! Ik woon samen met m'n vriend, die een stuk ouder is. Zijn er meer meiden van mijn leeftijd die ook zo'n sterke kinderwens hebben? Voel me vaak zo raar..
liefs

Hoi fleur,

nou raar ben je echt niet hoor! en trek je niets aan van mensen die het afkeuren of je te jong vinden. Als je voelt dat je (jullie) er klaar voor zijn, dan is dat goed, toch? Je leeft niet voor andere mensen..... super dat je zo jong moeder wilt worden! en fijn dat je vriend daar achterstaat. Ik wist ook al heel snel dat ik jong moeder wil worden! Bij mijn borrelde de moedergevoels ook al vanaf mijn 19e ongeveer! Dus geniet ervan!

xjes Imme

hoi hoi

Te jong?? wat is te jong? 15 dat vind ik wel jong! 18 is een mooie leeftijd je woont al samen hebt een leuke vriend. trek je aub NIKSSS aan van je omgeving. Het is jullie leven en jullie bepalen hoe jullie dit willen invullen. De omgeving went er echt wel aan geloof mij maar!! Ik was 21 dat ik zwanger werdt. Over het algemeen reageerde iedereen erg leuk, er waren ook mensen die er meer moeite mee hadden JAMMER DAN! Nu is mijn kleine bijna 3 en iedereen loopt met haar weg. Doe wat jullie denken dat goed is en laat jullie leven door NIEMAND beinvloeden.

succes liefs ,linda

he trek je niks aan van wat andere mensen zeggen het is jullie leven ik was zelf 21 toen mij n zoontje werd geboren en ja je krijgt soms reacties maar het is mijn   leven en leef het zoals ik wil.
ik woonde op mijn 18de ook al samen met mijn man maar we vonden het toen nog niet verstandig financieel gezien maar als jullie er klaar voor zijn dan moet je er gewoon voor gaan. er zijn ook voordelen als je nog jong bent.
 het is jullie beslissing en de mensen in je omgeving hebben die maar te accepteren en als de kleine er straks is moet je zien hoe gek dat ze er mee zijn
succes groetjes nicole

Hoi Fleur...

IK zal me ff voorstellen ik ben 19 jaar woon samen met me vriend van 27 en we zijn sinds augustus 2006 bezig voor ons 1ste kindje Ik wil ook jong moeder worden alleen lukt het niet zo snel HaHa als ik zou willen.
wij hebben er samen voor gekozen dus wat de rest over ons denkt of van ons denkt dat boeit me vrij weinig ik heb een groot huis mijn vriend een vaste baan financieel is het zeker mogelijk dus maak je niet druk en Hou de moed erin dit mag het niet weerhouden Je hoeft niet met hun te leven maar met je vriend als jij en hij het willen dan is het tog goed.
Ik zou het wel leuk vinden om met je te gaan mailen via de msn Ik ben tenslotte ook jong en misschien kunnen we onze gevoelens delen!
Alleen als je het wilt hoor ik ben hier nioet zo heel vaak omdat ik ook gewoon werk en lees zo af en toe wel mee maar niet zo super veel alleen als ik zelf wat te vragen of te vertellen heb ben ik er eigenlijk !
NOU ik hoor het wel.....

Liefs

hoi fleur,

ik ben zelf ook 18 jaar en wil samen met me vriend ook een kindje en waarom zou je te jong zijn als je er nu eentje samen wil met je vriend moet je er gewoon voor gaan. Me vriend is zelf ook ouder als mij hij is 29 maar ik trek me er niks van aan wat anderen erover te zeggen hebben. En meid ga er gewoon voor als je samen een kindje wil.

Groetjes marina

Terug
Bovenaan