Zijn er hier nog meer met een roodharige baby?

Hoi!
Wat een grappig onderwerp!
Ik zelf had nl als baby al meteen rood haar.
Nu zijn mijn oudste twee superblond, en de jongste ook hoor..Maar toch kunnen mensen het niet laten om te zeggen; is ze rossig??
Ik heb heel donker rood haar, en krijg er veel complimentjes over, omdat mensen het zo'n mooie kleur vinden.Als kind vond ik het vreselijk!
Nu maakt het me niets uit, en ik vind het prima..
Hebben jij of je partner ook rood haar?
Het komt schijnbaar steeds minder vaak voor, en dus is het extra bijzonder!
Groetjes R

Hoi,
onze zoon was bij zijn geboorte oranje, daarna knalrood en is nu blondrossig. Wij zijn benieuwd hoe zijn haarkleur zich verder ontwikkelt.
Rood haar komt aan mijn mans kant in de familie voor.

groetjes,
stanneke
(mama van Cas, 12 weken en Stan, 4 jaar)

Luuk heeft niet echt rood haar,maar is blond en als het zonnetje erop schijnt zit er wel een rossige gloed over.
Ik ben ook een beetje rossig en mijn vriend is donkerblond maar was als kind ook wat rossig.
Ook wij krijgen vaker de opmerking..is hij rood???
Alsof dat zo erg zou zijn!!!

Liefs,Swinnie

Hoi hoi,

Onze dochter ook, middenblond maar als de zon of goed in het licht dan is het gewoon rossig hoor. En het komt dus niet bij ons in de familie voor. Mijn man en ik maken wel eens geintjes, als ze bijv. een enorm volle luier heeft of een harde boer laat, zegt m'n man, zie nou wel die is helemaal niet van mij, ha ha. Vrienden van ons hadden het ook met hun zoontje, echt rood/rossig bij de geboorte (kwam ook niet in de fam. voor) en nu is hij hoogblond (hij is nu 1jr.) met geen enkel spoortje van rossig haar meer. 't zal bij onze dochter ook nog wel veranderen, ze heeft het trouwens het meeste net boven haar slaap, gek hè.

groetjes,
xx Roos xx

Hoi, kom ff van het zomer2006 forum buurten en zag dit topic. Mijn zoontje heeft ook rood haar (ik ook, dus het was niet echt een verrassing). Lukas is nu een jaar en ik plaats ook maar ff een fototje van mijn grote bink (ook om jullie te laten zien hoe snel het wel niet gaat!)

Hahahaha Rik heeft ook rood haar, net als de foto hierboven!!

En Rik is nog maar 13 weken. Hoop wel dat ie het houdt hoor! Vind het zo mooi!
Was vroeger zelf ook rossig en mijn vriend ook, dus kon bijna niet missen. Tijdens de zwangerschap had ik het er al over!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi,

mijn oudste zoon was bij de geboorte spierwit, mijn middelste dochter pikzwart en onze jongste telg heeft blond,rossig haar en oranje wenkbrauwen zelf was ik ook knal oranje toen ik jong was nu kastanje rood, mijn man dacht toen ik zei dat ze een beetje rossig was net als ik vroeger nee joh je bent kleurenblind, toen gingen we naar de verloskundige voor de laatste keer (en zij zelf is ook rood harig) toen zei ze  deze word rood kijk maar naar die wenkbrauwtjes mn man, keek mij zeer beteuterd aan want hij kon heet niet hebben dat ik gelijk had haha.

groetjes

Terug
Bovenaan