zijn er hier nog meer met PCO??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik heb PCO, we heben er daarom ook via een lange weg over gedaan om zwanger te worden, maar na 3 jaar eindelijk en nu dus trotse mama van Ryan

maar nu mijn vraag:

hoe verloopt nu de menstruatie bij jullie? en hoe was doe voor de zwangerschap?

ik werd namelijk nooit ongesteld en werd het voor het eerst toen Ryan 4 mnd was

toen hij 8 maanden was ook ( helaas 3weken lang maar goed)

en nu is hij 9 maanden en ben ik het weer

ik hoorde wel dat het na een zwangerschap kon vernaderen maar zo

ben er erg blij mee hoop ook dat ik nu dus ook goede eisprongen heb tussendoor
maar wel ff goed oppassen want een 2de ben ik nog niet aan toe maar misschien ooit in de toekomst toch spontaan..............

groetjes moekje

hey Moekje

Ik hoor hier eigenlijk niet want ik ben in Januari moeder geworden van een super lief en mooi meisje genaamd Lynn!

Ik heb ook pco en heb er anderhalf jaar over gedaan om zwanger te worden en heb 1 keer een mk gehad! Ik heb alleen clomid gehad!   Ik werd toen ik gestopt ben met de pil na 8 maand pas weer ongesteld!

Ben toen naar de huisarts gegaan en die stuurde me door!! Toen werd ik alleen   door behulp van provera ongesteld en toen ik clomid slikte doordat ik een eisprong kreeg!

Hoe het nu na de bevalling is weet ik niet want ik ben 28 maart weer begonnen met de pil, zonder ongesteld te worden! Nu heb ik die pilstrip afgemaakt en ben weer ongesteld geworden!

Maar nu hebben wij besloten dat ik weer stop met de pil! Ik sta er zelf niet achter om hem te slikken! Ik wil nu  zien wat mijn lichaam doet zonder alle poespas!! Ook hebben wij besloten om niet aan verdere anticonceptie te doen en we zien wel waar het eindigt!!

Mocht ik nu makkelijk zwanger worden is het super welkom! (slik al wel weer vitamines  voor de  zwangere vrouw met foliumzuur enz    zodat dat allemaal goed in orde is! ) Mocht mijn  lichaam weer niks uitzichzelf doen dan gaan we naar de zomervakantie weer naar de gyn! Zij heeft namelijk gezegd zodra we weer willen en het lukt niet mogen we gelijk terugkomen!   Wij willen namelijk het liefst zo weinig mogelijk leeftijdsverschil ertussen! en als het weer een tijdje duurt dan zit er nog niet veel tijd tussen!

Nu scheelt het dat ik een top zwangerschap en een nog betere bevalling en kraamtijd heb gehad!!! Mijn bevalling duurde 4 uurtjes en was erg makkelijk! Ik Liep daarna ook verder alsof ik niet bevallen was! Kon alles gewoon doen!!

nou een heel verhaal weer!!

gr Cora en Lynn 11-01-08

Terug
Bovenaan