zijn er hier ook al vrouwen die het zad zijn

A

Anoniem

Guest
hoi damens zijn jullie het ook al een beetje zat
en   ook zo nieuwschreeuwig naar de kleine
ik wel
en me buik zit aardig in de weg ben vandaag 39 weken en 3 dagen
maar heb zo iets van kom maar
heb ook erg veel last van oefenweeen maar elke keer stopen ze toch
en dat zware gevoel dat je ongestelt moeten hebben jullie dat ook
voelt echt raar je moet bevallen maar heb het gevoel dat je elke moment ongestelt kan worden erg raar
zeker die krampen in me onderbuik zij soms erg pijnlijk
waar hebben jullie last van en willen jullie die kleine ook graag beet houden
hou veel leuke reacties te horen van de damens
danielle zwanger van 2e kindje 39 weken en 3 dagen en krijg een zoontje
en heb een dochter lisa van 3 jaar

Hoi Daniëlle,

ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik ben nu ruim 36 weken zwanger van de derde en ik ben nog nooit zo flauw van het zwanger zijn geweest als nu. Ik heb een blauwe plek op mijn buik van het gevoetbal van de baby en ik heb de hele dag door honger en eet me helemaal suf. Ik zag daarstraks bij ons op het juniforum dat de eerste baby's geboren zijn en ik heb nu helemaal zoeits van: Ik wil ook!!! Vrijdag ben ik 37 weken en vanaf dan mag hij geboren worden. helaas waren mijn andere mannetjes te laat dus ik vrees dat deze baby ook op zich laat wachten.

Groetjes van Marloes

Hey meiden,

Ik ben morgen 38 weken en ik moet zeggen dat ik het nu ook wel beu ben!!
Ik kan bijna niet wachten om onze baby in mijn armen te kunnen houden en te bekijken!!
Het enige wat ik af en toe voel is krampjes, niet echt pijnlijk maar ik voel ze wel, ook kan ik wel merken en zien dat de kleine is ingedaald, ik heb namelijk een hele lage buik en voel veel beweging onderin.
Mijn buik zit ook in de weg maar dat is al wel een week of 8 zo, ik was namelijk al snel heel dik ook al is het de 1e.
Ik heb weinig fut meer en ook bijna geen zin meer om de deur uit te gaan maar ja binnen zitten is ook de oplossing niet he.
Nou sucses iedereen met de laatste loodjes.
Groetjes, Patricia

Hoi

Ook ik ben het zat!! en ook wel ontzettend nieuwschierig misschien dat dat het ook is.
Patricia jou verhaal kan zo die van mij zijn haha......

We zullen moeten afwachten allemaal veel sterkte met de laatste lootjes

Groetjes Renate

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben het ook zo zat!

Ik loop nu 5 dagen overtijd, terwijl ik altijd een gevoel had dat het eerder kwam maar helaas..
Vanaf volgende week gaan ze actie ondernemen, dinsdag ben ik 41+3 dan gaan ze een inwendig onderzoek doen en strippen als het kan. Gebeurd er dan nog niks dan kan ik vrijdag weerkomen en als er dan nog niks gebeurd word ik na het weekend doorgestuurd naar de gyn. dan ben ik 2 weken overtijd!
Hopelijk komt het allemaal niet zover en beval ik dit weekend of eerder want ik zit best tegen zo'n inwendig onderzoek op!  

xxx meimams  

hey
mei07mams

hoop ook voor je dat tie dit weekend komt
overtijd zijn is niet leuk
zit je te wachten in spanning en die onderzoeken lijken mij ook niks

ik denk zelf dat ik ook wel overtijd zal zijn bij mee eerste ook 9 dagen

hoop bij deze niet meer dan 7

ik hoop dat je kleine snel komt sucses

daantje 39 weken en 5 dagen

Terug
Bovenaan