Zijn er hier ook meiden die voor een vierde zouden willen gaan...?

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi allemaal,

Wij hebben 3 kinderen 8,   5 en  2 1/2 jaar, maar nu begint het bij mij toch weer erg te kriebelen....zou heel graag nog 1 keer zwanger willen zijn..... (gaat dat gevoel ooit weg?)
Ben benieuwd of er meer zijn die dat gevoel hebben. Lees hier niet zo heel veel over meer dan drie kids, vandaar......

groetjes Mye

Hoi, daar is wel een kopje over. Wij hebben er 4. Jongste 2,5 jaar. oudste 8. Het kriebeld weer en we proberen voor de 5e.

hoi hoi

ik ben 28 jaar en moeder van 3 kids een dochter van 4 en twee zonen 2,5 jaar en
9 maanden.
wij zijn bezig met ons vierde kindje.
eigenlijk hebben we niet lang na hoeven denken twee weken na
de geboorte van de jongste waren we er uit dit willen we nog een keer meemaken.
denk idd dat dat gevoel nooit op houd maar toch zal dit wel voor ons de laatste keer
worden.

gr silke

hoi nou wy gaan ook voor de vierde waar er 3 zijn kunnen er 4 ook wel eten haaaa ik heb 2okt. mn nod dus erg spannend ik heb last van mn onderrug en vage gevoelige borst nooit eerder gehad bij de vorige 3 kinderen dus hoop dat het raak is deze ronde dit word onze 7 ronde inmiddels. we hebben een meisje van 6 en een meisje van 3 en een meisje van anderhalf jaar tis echt een gezellige boel succes

Spannend zeg Manon.......Ik hoop ook echt dat ik nog 1 keer zwanger mag zijn........Ik had zelf idd ook gelijk na de geboorte van nummer 3 zoiets van: als het lukt graag nog een keer mee maken....! Nou ja, we zien wel, het moet van beide kanten gewild zijn....anders wil ik het niet. Nou ik hou het hier wel in de gaten hoor....ben erg benieuwd of het gelukt is......

Groetjesss

Hallo Kidsendy,

Wij hebben nu 2 kids en willen binnenkort voor de 3de gaan, maar hoop dat er in de toekomst misschien ook nog 4de bij komt als het ons gegund. Ik weet precies wat je met dat gevoel bedoelt. Het is ook een  heel bijzondere periode en geweldig om mee te maken(als alles goed gaat natuurlijk). Het begint hier ook al weer behoorlijk te kriebelen. We wachten nog even tot het eind van het jaar.
Wil je partner ook graag een 4de bij of twijfelt hij  nog?
groetjes melanie

Hoi Melanie,

Dat is het nou juist...mijn man vond twee eigenlijk al genoeg maar is overstag gegaan omdat ik het zo graag wouEn hij het ook helemaal geweldig vind hoor!!! Maar ja....nu....ik wil er eigenlijk nog 1-tje......als alles goed gaat en het lukt.....maar mijn man twijfelt nog wel. Hij had al wel zoiets van: misschien is er nog wel een mogelijkheid...en daar werd ik al helemaal blij van..........Hij moet er even weer aan wennen dat ik nog heel graag een vierde wil.....Ik hoop het zo...! Kan gewoon niet in mijn hoofd voor elkaar krijgen dat ik het nooit meer mag/kan meemaken. Ik hou het onderwerp in ieder geval wel warm......  Onze jongste is nu twee en een half....dussssss het kan wel weer, hahahah

Groetjes

Hoi
Wij zijn bezig voor nr 3, en denk dat ik het dan wel genoeg vindt. Omdat het niet vanzelf gaat bij ons, wordt het waarschijnlijk weer de medische molen. Zie er alleen tegen op, omdat dan de kans op een 2ling ook groot is. Mijn man maakt al grapjes dat hij het wel leuk zou vinden, 2 jongens erbij (we hebben 2 meiden).
Hoop in ieder geval dat een 3e ons gegund is, en daarna zien we wel weer.
groetjes Mel

Terug
Bovenaan