zijn er kindjes die tussenin slapen?

doordat puck regelmatig (lees: bijna iedere nacht) wakker wordt van enge dromen en vreselijk overstuur huilt (en niet meer stil te krijgen is in haar eigen bedje), leg ik haar vaak tussen ons in in het grote bed. dan is het over en kunnen we allemaal tot de volgende ochtend lekker slapen...

ik vraag me af of ik de enige ben die dit zo doet?

twijfel n.l. regelmatig of het nou wel DE manier is...
maar aan de andere kant: als ze 16 is ligt ze er vast niet meer tussen...!

Hoi,
ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt. Daniëlle is gelukkig een zeer goede slaapster en slaapt ook nooit in het grote bed. (tussen ons in kan niet meer want ik lig alleen tegenwoordig)
Ik kan me heel goed voorstellen dat als je kleintje niet lekker slaapt je besluit om hem of haar tussen jullie in te leggen.
Wat je zegt, als ze 16 is ligt ze vast niet meer tussen jullie in, haha.
Succes,
groetjes van Sonja

Hier nog 1!
En ook ik twijfel.
Maar goed.. als je zelfs dood moe ben en de kans bestaat dat het andere kleintje in huis ook wakker wordt van het gehuil, twijfel ik niet meer...
In het grote bed dus!

Bij ons slaapt Benthe of Diede alleen tussen ons in als we alle andere trucs die nacht al uit de kast hebben getrokken en die niet geholpen hebben.

Of dat nou de manier is, ik weet t niet, maar ik weet wel dat nachtrust ook erg belangrijk is!!!

Groetjes

Rik heeft nog nooit bij ons tussein gelegen. Hij slaapt dan ook direct niet meer, hij wil standaard automatisch in zijn eigen bedje! Misschien geluk, maar goed.
En ook hij heeft drama nachten hoor...
je moet doen wat jou het beste lijkt.

x saskia

Hier ook een meisje wat regelmatig bij ons in bed slaapt. Eerlijk gezegd heb ik er midden in de nacht de puf niet voor om iets anders uit te proberen. Net zoals vannacht. Bij mij gaat de wekker om half vijf, en ze werd om twee uur huilend wakker. Dan loop ik naar haar kamer, zeg dat ze in ons bed mag, maar dan wel moet slapen. Anders blijft ze huilen weet ik uit ervaring. Dan doen we allemaal geen oog meer dicht.

Je moet gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt hoor. Onze dochter slaapt ook heel vaak hele nachten in haar eigen bed, dus ze kan het wel.

En de oudste heeft ook regelmatig bij ons in bed gelegen, en dat was ook opeens over.

Gijs slaapt gelukkig steeds beter (uurtje huilen en mekkeren en hij slaapt dan door) echt doorbijten voor mij...

Feline wordt tegenwoordig elke nacht wakker en die ligt dan tussen ons in, want ik ben anders kapot. Komt vanzelf wel goed, nu geen energie om door te zetten.

groetjes Maris

Ryan slaapt nooit bij ons in bed
hij wilt het ook niet en gaat alleen een feestje bouwen
ik heb hem eigenlijk ook nooit van zijn kamer gehaalt
maar altijd getroost enz op zijn kamer in de schommelstoel.
Ook hij vraagt altijd of die weer terug in zijn bedje mag
maar lekker doen waar je je goed bij voelt

groetjes moekje

ps vind het wel eng als ze heel klein zijn

Terug
Bovenaan