zijn er meer baby's zonder vaste voedingstijden?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Het valt me op dat vrijwel iedereen vaste voedingstijden heeft voor haar baby. Ik geef mijn zoontje van drie maanden volledige borstvoeding. Er zit wel regelmaat in zijn voedingen, maar geen vaste tijden. Overdag probeer ik hem om de 4u te voeden, kan soms een beetje speling in zitten, maar 's nachts komt hij altijd om een andere tijd. De ene nacht wil hij 1 voeding, soms wil hij er 2 (natuurlijk afhankelijk van hoe laat de laatste voeding was). Soms slaapt hij 'snachts maar 3 uur door en soms wel 6. Zijn er meer mensen bij wie de voedingstijden elke keer anders zijn?

Groetjes Judith

hoi hoi
ook mijn dochter heeft geen vaste tijden. ik geef dan geen bv maar toch. mn dochter is nu 9 weken en is een beetje aan het sukkelen met de nachtfles (wel of niet doorslapen). de ene keer is ze tussen 2 en 3 uur wakker en de andere keer tussen 4 en 5 uur en vanmorgen was ze om 5.45 echt wakker en wilde de fles. dan is ze wel wakker geweest vannacht maar dan stop ik haar weer goed in en dan slaapt ze soms weer verder, zo ook vannacht. doordat ze nachts telkens op andere tijden komt kom ik overdag ook telkens anders uit. wat wel altijd het zelfde is dat ze tussen 10 en half 11 's avonds haar laatste fles krijgt

Ik heb hetzelfde als diegene hierboven en Rik is 13 weekjes. Ik geef Rik nu de laatste fles een FORTE voeding zodat ie snachts door gaat slapen en we overdag dezelfde tijden kunne gaan aanhouden!

XX Saski
mv Rik 04-07-07

Mijn dochter is morgen 13 weken en sinds 2 weken geef ik haar bv op vaste tijden.
Het voeden op verzoek hield ik zelf niet meer vol en sinds we dit doen gaat het prima en komt ze nog maar 1x s'nachts.

Ik geef haar overdag nog wel om de 3a4 uur want langer red ze niet.

De tijden zijn 4:00, 8:00, 11:00, 14:00, 17:30, 20:30 en soms nog om 22:00 !

mijn zoontje is sinds dinsdag 6 maanden, en ook hij heeft nog steeds geen vast slaap en eet patroon, ik moet gewoon goed naar hem kijken. iedere keer denk ik he nu heeft hij een rotme maar dat is de dag daarna dan toch weer anders,..

Hi,
Sluit me aan bij Anne Fien, elke keer als ik denk dat we een vast ritme voor Veerle hebben dan verandert het weer door bijvoorbeeld griep/dagjes weg etc. Veerle is nu ruim 4 maanden oud en groeit erg goed en is super vrolijk meisje die erg van gezelligheid houdt, dus wij passen ons gewoon aan haar ritme aan, dat werkt hier het beste!!!
Groetjes,
Floor

hai ik denk dat beide iets heeft een vast ritme kwa eetschema, maar ook dat ht lekker los gaat.
mijn eerste meid is nu 2.5 jr kreeg vanaf het begin 11 mnd ang bv op vraag en aanbod, als ze wilde kreeg ze van mij. met haar ftuithap ene keer ochtend andere dag middag. ja soms werd ze later wakker op dedag dat ik vrij was en dan kreeg ze melk en ging weer slapen ja om dan nog fruit te geven, nee dankje   dan werd het eind van de middag
Ik heb er nooit problemen mee gehad met haar voordeel onderweg was het altjd goed met haar en als ik 15 later thuis kwam met haar was er geen plobleem dat ze haar fruit, groente hap of melk wat late kreeg,
ik heb 2 vriendinnen die met beide kids alles op vast tijden doen nu met 2.5   jr nog zo laat nar bed s; midags en zo laat dit. ja dat heeft ook weer wat. haar ene kind pikt het de andere iet.

ik denk ook dat het te maken heeft wat voor kindje je hebt.meiden volg je eigengevoel en ritme zoals jij denk dat het beste is vor je kindje! jij kent je kindje het beste van allemaal!

Terug
Bovenaan