zijn er meer dames die al 2wk overtijd zijn en neg. testen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn naam is nathalie (33) en bezig voor een 2de kind. Intussen ben al 18 dagen nod (4x getest), heb vele zwangerschapssymptomen en al  op bezoek  bij de HA geweest. Deze heeft me verteld terug te komen als ik 2wk  verder ben en nog niet ongesteld ben geworden. Hij vermoed een afgebroken zwangerschap dus dat ik de komende week wel ongi wordt. Zoniet stuurt hij me door naar de gyn.

Wie herkend dit??

groeten nathalie

Hee hoi,

Heb je al je bloed laten tetsten op HCG?

Groeten Nicole

Hoi Nathalie,

Sorry hoor dat ik nu pas weer van me laat horen!
Ik had je alveel eerder willen terug mailen maar heb het ongelooflijk druk gehad  dat ik aan mailen niet meer toe kwam.

Ik las dat je inmiddels naar de huisarts bent geweest zonder echt resultaat.
Wat erg balen voor je is geweest.(Nu weet je nog niets) Behalve dat je nog met zwangerschapssymptomen zit en in die onzekerheid.

Ik zou toch om de week testen en idd. over 2 wkn misschien een bloedtest.

Hou je taai meis,

Liefs Nootje.

Hoi

Ik zit nu in mijn tweede ronde voor derde kindje, ook neg. test (na een week) en nu twee weken over tijd nog niets bah bah bah wat moet je daar nu mee.

hallo,

Mijn bloed wordt pas getest als ik over twee weken weer naar de HA ga zonder een pos. test en zonder ongi te zijn geweest.

groeten nathalie

Hoi,

Jammer genoeg kon ik niet eerder reageren. Het was weer spits met mijn werk. En altijd op zaterdag heel typisch. Maar iedereen weer bedankt voor de reacties dit helpt me er echt door.

Mijn bloed moet nog getest worden als ik nog zo'n 1,5 week niet ongesteld word. En de wordt als nodig nog een echo gedaan.

In tussen 19 dagen nod en nog niets. Behalve dat mijn borsten in twee dagen weer groter zijn geworden, dat viel zelfs mijn op!! HA HA!!!   (JA JA Daar letten ze wel op) Ook zijn de aders zeer goed te zien. Ik neem aan dat een een bijwerking van de MK is.

A.s. Woendag ga ik me maar tegen beter weten in testen. Al is de kans maar 1% ik blijf proberen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan