Zijn er meer die achteraf al voor de NOD positef hadden?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb net een echo gehad omdat ik bruinige afscheiding had. Ik dacht dat ik 5,4 weken was, maar op echo was een vruchtzakje te zien van 4,5 weken. Er was nog geen vruchtje te zien. De gyn zei dat het twee kanten op kan gaan. Of ik ben echt nog maar zo kort, of het zit fout. Ik heb al 2 miskramen gehad allebei met curretage, dus de grond zakte voor de derde keer onder mn voeten weg.Heb gelukkig wel een zoontje van 19 maanden!  Maar als ik inderdaad nog maar 4,5 weken zou zijn, dan zou ik al voor mn NOD positief getest hebben. Zou dat kunnen? Volgende week krijg ik weer een echo om te zien of het gegroeid is. Ben bang dat het niet goed zit.

Wie heeft dit ook meegemaakt?

Liefs

Cath

Hallo

Ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad, dus dat deel ik niet met je. Maar mijn 1e positieve test was 3 dagen voor mijn NOD. Hij was heeeeeel licht, maar 2 dagen voor nad was hij al een stuk duidelijker.
Het kan dus wel.
Ik hoop voor je dat alles goed is!!!

Hallo allemaal,

Ik heb net een echo gehad omdat ik bruinige afscheiding had. Ik dacht dat ik 5,4 weken was, maar op echo was een vruchtzakje te zien van 4,5 weken. Er was nog geen vruchtje te zien. De gyn zei dat het twee kanten op kan gaan. Of ik ben echt nog maar zo kort, of het zit fout. Ik heb al 2 miskramen gehad allebei met curretage, dus de grond zakte voor de derde keer onder mn voeten weg.Heb gelukkig wel een zoontje van 19 maanden!  Maar als ik inderdaad nog maar 4,5 weken zou zijn, dan zou ik al voor mn NOD positief getest hebben. Zou dat kunnen? Volgende week krijg ik weer een echo om te zien of het gegroeid is. Ben bang dat het niet goed zit.

Wie heeft dit ook meegemaakt?

Liefs

Cath

Hoi Cath,

Ik heb dit helaas ook meegemaakt eind 2006. Ik had ook bruine afscheiding, en kreeg een echo. Ik dacht dat ik 7 wk zwanger was (had  getest op dag 34 van mijn cyclus), maar de echo gaf  6 wk aan. Ze zeiden toen inderdaad hetzelfde als tegen jou: of je bent minder ver of het is niet goed. Ik moest een week later terugkomen en toen was de echo goed en gaf 7 wk aan. Ik helemaal blij natuurlijk, alleen was het me een raadsel hoe het kon dat ik minder ver was. Ik kon nl echt niet te vroeg getest hebben (het was al dag 34 van de cyclus).
Helaas was het bij de volgende echo (10 weken) niet meer goed, toen klopte het hartje niet meer, en ze konden zien dat het bij 8 weken gestopt was met groeien.
Waarschijnlijk is het dus vanaf het begin al niet goed geweest, en was ik met de eerste echo toch 7 weken zwanger.

Ik hoop voor jou dat jij wel gewoon te vroeg getest hebt. Op welke dag van de cyclus heb je de test gedaan?

Ik duim voor je dat alles goed is bij de volgende echo.

Liefs Jos78

hoi,

ik had 2 dagen voor mijjn NOD een licht positieve test en 1 dag voor mijn NOD heb ik een bloedtest laten doen in het ziekenhuis en ook die was positief

succes ne ik duim voor je

groetjes moekje

17w+4d

Halloo,

Zelf heb ik op zondag positief getest terwijl ik eigenlijk dinsdag ongesteld moest worden. 2 a 3 dagen eerder dus.

Heel veel sterkte!

Groet Empe  

Ook bij mij was de test al vroeg positief, zo'n 4 dagen eerder dan dat ik anders ongesteld moest worden.  Later bleek ik ook nog 5 dagen verder te zijn dan verwacht. Ik ben nu 15 weken maar voor mijn gevoel dan ook al heel lang zwanger, want je weet het eigenlijk dan al eerder dan mogelijk. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is, blijf positief en hopen, niks is toch nog zeker

Ik had 5 dagen voor mijn nod een duidelijke positieve test in handen. Helaas is dit alsnog mis gegaan.
Maar het kan dus wel. Ik hoop voor je dat je minder lang zwanger bent dan je dacht.

Liefs Patries

Terug
Bovenaan