Zijn er meer die een 3 de kindje krijgen?

Hallo! Wij hopen ook dat in september ons 3e kindje gaat komen! Wat heb jij al en hoe oud zijn ze? Wij hebben 2 dochters, ze zijn nu 22 maand en 8 maand. Ik ben benieuwd of we ook jongetjes "kunnen" .. Haha.. Eind sept zullen we daar achter gaan komen!

Hey!
Wij hebben 1 dochtertje van bijna 4 jaar en een zoontje van 2 jaar!

T zal mij benieuwen wat we dit keer krijgen
Zelf denk ik een meisje en me man denkt een kereltje haha

Leuk dat jullie ze zo vlot op elkaar hebben!

Leuk, een grote zus en een grote broer! Weten ze het al dat ze een broertje of zusje krijgen? en waar hopen ze op? Met 4 jaar is het denk ik wel heel leuk dat ze alles al een beetje begrijpen..
Wij hebben de kids nog niks gezegd, niet dat ze het zouden snappen, maar goed. de oudste begint alles na te zeggen dus het zou jammer zijn als ze aan opa en oma verteld dat mama baby in buik heeft.. Geen risico nemen dus!
en we hebben ze idd lekker vlot op elkaar! een hele bewuste keuze hoor, dat schijnt moeilijk te begrijpen zijn merk ik.. Bij de 2e vroegen de meeste of het bewust was. Dus met andere woorden, zal wel een ongelukje zijn..
Hebben jullie het al verteld dat je zwanger bent? en hoe waren de reacties?

Nou ja wat raar zeg bij ons zaten tussen tessa en daniël 22 maand en deze uk dus gewoon wat langer,
Maar ik vindt het zelf super zo vlot op elkaar hoor!
Lekker laten lullen haha

Wij hebben de kids nog niks verteld gewoon puur uit de reactie van stel t gaat mis hoe vertellen we dat dan weer..
Mijn moeder en vriend weten het sinds gister en mijn schoonouders ook..
Meer vertellen we het gewoon nog niet haha
MAar de reacties ware weer heel leuk!
Dit hadden ze dus totaal niet van ons verwacht omdat we t niet meer over een ukje hadden haha
Dus lekker onverwacht,

Mijn bio vader weet het nog niet hoor, en die vertel ik t vanzelf nog wel een xtje
Heb daar niet echt belang bij om het hem te vertellen haha,

Hebben jullie t al verteld aan iemand?
Ben wel benieuwd wat ze er nu op gaan zeggen aangezien t ook nummer 3 is haha

Wij hebben het nog aan niemand verteld, we willen wachten tot na de echo. Het kost me wel moeite hoor! Maar nog even volhouden.. Soms sta ik er ook niet bij stil dat anderen het nog weten, ook heel raar! En ik ben ook zeker benieuwd naar de reacties! Ik denk dat niemand het verwacht aangezien iedereen denkt dat mijn man absoluut geen 3e wil (leugentje om bestwil.. ;) ). Heb er dus wel zin in om het te gaan vertellen! Ik verwacht vaak de reactie, ALWEER?? Haha, ik kan er goed tegen hoor. Ben er zelf superblij mee dus kan t me niks schelen! En het is ook kort op elkaar, daar hebben ze gelijk in toch?
Maar het lijkt er op dat wij de enige zijn de een derde verwachten..
Heb jij al een echo gehad?

haha Denk ook idd dat wij die reactie krijgen hoor,
Iedereen weet ook niet beter dan dat we t wel "goed"vinden haha

Spannend dus nog niemand verteld!
Doe je netjes haha
Tuurlijk het is snel op elkaar maar ook heerlijk toch!
Ik had deze uk ook wel iets sneller gewild maar mijn man nog niet
Dacht dat heb ik dalijk de 3de uk al en dan moet me dochter naar school, maar nu is het andersom eerst naar school met een dikke buik en dan baby ahahha

Ik heb nog geen echo gehad donderdag 16 feb mag ik voor de 1ste keer.. ben zoooo zenuwachtig..
Enne ja denk idd dat wij de enigen zijn..
Nu weet ik niet of ik het al is gevraagd heb maar hoe jong ben je?

Terug
Bovenaan