zijn er meer die mijn verhaal herkennen?

A

Anoniem

Guest
Dag iedereen,

Ik heb ondertussen al veel verhalen gelezen en vind in ieder verhaal wel iets terug wat ik herken!!!

Mijn vriend en ik zijn sinds mei 2006 bezig, binnen drie maanden was het raak, wij natuurlijk dolgelukkig, maar helaas kwam hier na circa 2 weken een eind aan  Begin september kregen we een miskraam...

Nadat alles achter de rug was zijn we weer verder gaan klussen, op dit moment zitten we in ronde 4 en ik betrap mezelf er op er onbewust toch constant mee bezig te zijn tegen de tijd van mijn NOD. Aankomend weekend is het weer zo ver..........

Ik heb deze keer het idee dat ik misschien een innestelingsbloeding heb gehad, maar ja, ik zal me wel voor de gek houden. Net zo als vele van jullie kan ik mezelf helemaal gek maken maar kan het niet helpen!!

Graag hoor ik van andere ben zeer benieuwd naar ieders ervaringen.

x mo

Hoi mo83....

ik heb in oktober 2006 ook een vroegtijdige miskraam gehad na drie weken zwanger te zijn geweest... ik heb het er nog heel moeilijk mee, wij zijn al vanaf ferb 2006 aan het klussen de de vreugde was erg groot  maar het verdriet nog meer... ik maak het me zelf ook heel erg moeilijk als de tijd van mijn NOD nadert ik voel dingen die er niet zijn en ben heel erg teleurgesteld als ik dan toch weer ongie wordt...ik probeer er inderdaad zo min mogelijk mee bezig te zijn maar dat lukt eigenlijk helemaal niet.... zoals je ziet ben je niet alleen hier in.... miss kunnen we elkaar een beetje steunen.....succes en niet opgeven he .....

xxxxxxxx marisca..

Hoi Mo,
ik herken je verhaal idd ook wel een beetje! Wij zijn in feb.06 voor het echie gegaan, heb toen mijn spiraaltje laten verwijderen. Ma 3 mnd was het raak, maar na 8 wkn een miskraan, wij waren notabene in Griekenland op dat moment. Dit is gelukkig allemaal soepel en zonder drama's verlopen, dus we zijn weer vrolijk verder gegaan. Binnen 2 mnd was ik weer zwanger, erg blij, maar toch ook terughoudend! Bij 10 wkn een echo laten maken en wat bleek, vruchtje leefde bij 5 wkn al niet meer. Op 3 november ben ik gecurreteerd, 2e MK was dus een feit. Erg moeilijk mee gehad, maar na een paar dgn was ik er ook wel even klaar mee. Voor mij hoefde het even allemaal niet meer! Maar nu ik nog steeds op mijn eerste menstruatie zit te wachten begint het mijn gedachten weer een beetje bezig te houden. Vraag me nu vooral af wat er met mijn lijf aan de hand is, ik ben in ieder geval niet zwanger!
Op zich kan ik me er wel redelijk van los maken door bezig te zijn met andere dingen, maar ook vooral door mensen mijn ervaringen te vertellen en hen hierdoor een beetje te helpen.
Weet je, een menselijk lichaam is maar een raar ding, het kan je behoorlijk voor de gek houden, maar het is de kunst om je hoofd cool te houden en ik weet, dat valt niet mee. Probeer je zinnen wat te verzetten en als het je "leven"  gaat beheersen, laat deze site's even voor wat het is. Aan de andere kant, als je dingen kwijt moet, vertel ze hier, ik hoop dat je er wat aan hebt!
Sterkte en succes met zwanger worden, dat 2007 maar eenv ruchbaar jaar mag zijn!
Liefs,
Sandra

Hoi meiden,

Sterkte! Lijkt me moeilijk een mk.

Gts, Daantje

Terug
Bovenaan