zijn er meer die vandaag hun nod dag hebben??

A

Anoniem

Guest
ik heb vandaag mijn nod dag
heb nog niks maar wel buikpijn moet ik zeggen en afentoe warm.
zullen ook wel wat zenuwen meespelen denkik.

knuf en kus

Hoi!

Nou precies vandaag weet ik niet of er ook iemand is...
Ik heb het morgen of overmorgen...
En er zijn heel veel meiden die het gister of eergister hadden onder het kopje tweede   niet ongi dag...Heb je daar al gekeken?
Heel veel succes in ieder geval!!
Duimen maar weer!

Liefs Linnepinnie

Nou volgens mij heb ik het wel vandaag, maar weet het niet zeker, ik zette altijd in mijn agenda wanneer ik ongi moest worden enz, maar deze maand heb ik het express niet gedaan omdat ik er teveel mee bezig was....

Dus hopen dat we zwanger zijn , echt spannend..., maar ik zelf denk van niet dus ik wens jullie wel veel sterkte

Mijn Nod is morgen. En ja hoor, vandaag ongesteld geworden. 27 dagen. Mooi op tijd. Zit wel weer even in een dip. Succes en sterkte. Nu hopen dat je zwanger bent. Laat het ons weten. Groetjes van Leed.

mijn nod was gisteren maar helaas ben ik vandaag ongesteld geworden pff dus volgende ronde maar.... ach ik wens je ook succes

ìk had gisteren mijn nod maar is nog steeds niks
wel dat ik vaak naar de wc moet en beetje buikpijn heb.
dus nog steeds ff afwachten

Ik heb donderdag of vrijdag mn nod, dus kan nog nergens iets over zeggen...Heb wel al zeker n week geregeld steken en krampen (anders dan ongigevoel)..en laatste dagen echt erger..verder niks, dus we wachten af!

Succes met afwachten ook!!

xx

spannend jb!!
volgens mij zit je hier al een tijdje of niet?het is je gegunt hoor.ik hoop t voor je.
wanneer ga je testen?de vorige keer toen ik zwanger was had ik zo'n ongi-pijn dat ik ervan overtuigd was dat ik niet zwanger was.wel dus!!spannnnnnnend!!!!
hou ons op de hoogte he?
groetjes kari

Terug
Bovenaan