Zijn er meer die zich zo ziek voelen??

Hoiii

Sinds een week ben ik echt ziek!
Ik lig bijna de hele dag in bed.
Heel erg misselijk, moe, hoofdpijn, slap.en veel overgeven.
Vanmorgen ben ik bijna onderuit gegaan onder de douche, was te slap om mijn haar nog uit te spoelen en me fatsoenlijk af te drogen.
ben toen maar snel weer naar bed gelopen.
Zijn er meer vrouwen hier die dit probleem hebben?
Mischien moet ik morgen maar even een verloskundige bellen voor informatie.
mischien bloeddruk ofzo.
Ik heb volgende week mijn eerste afspraak.
en ga nu mijn 7e week in.

Groetjes

ik heb ook een lage bloeddruk, hierdoor val ik ook af en toe flauw.verder heb ik geen klachten. zal gewoon even opbellen naar de vk, misschien hebben zij nog tips.
sterkte ermee!

Hey Juztice,

Ik lig ook al vanaf maandag op bed met hoofdpijn, beetje buikpijn, verkouden, keelpijn, ontzettend moe en af en toe flink draaierig, gelukkig hoef ik niet zo te spugen als jij! Heb je de vk al gebeld? Goed voor jezelf zorgen he!!

Hoi Bernice85

Wat vervelend je hebt de griep erbij.
Wat kan je je ellendig voelen he!
Ik heb de vk gebeld vanmorgen en die kan eigenlijk niet veel voor me doen.
Ik heb gewoon de pech dat ik 1 van de vrouwen ben die de hele dag ziek is.
Ik moet veel blijven drinken, dat is het belangrijkste.
Waarschijnlijk is mijn bloeddruk te laag en daarom word ik af en toe een beetje onwel.
ik moet niet te warm douchen en met de deur open.
Ik had gehoopt dat het vandaag wat beter zou gaan maar helaas!!
Jij ook goed voor jezelf zorgen he!
Beterschap!!!

ik heb er ook last van , ben vanmorgen naar de huisarts geweest , ik kreeg een vervanger zij heeft mijn eerste bevalling gedaan in het ziekenhuis dus was wel grappig nu werkt ze bij de HA .
heb zetpillen en maagbeschermers gekregen van der voor de misselijkheid en maagpijn .
tot vorige week gebruikte ik maagbeschermers icm ascal maar daar mocht ik gelukkig mee stoppen .
maar sindsdien wel weer maagpijn :(
dus ik zou de HA bellen en vragen om die zetpillen kweet nog niet hoe ze heten trouwens :)

beterschap

Even naar je huisarts bellen en de situatie uitleggen, krijg je waarschijnlijk Primperan of Emesafene zetpillen, die laatste heb ik gekregen. Daarmee gaat het vaak niet over maar wordt wel minder, ben nu net de 3 maanden voorbij en merk wel dat het minder wordt, ein-de-lijk!:)

Beterschap hoor!!

Esje86 (Aug-forum)

Hey meiden,

Lekker he, lopen allemaal te kwakkelen! Gelukkig voel me sinds vandaag weer iets beter. Maar nu had ik last van schoonmaakdrang hahhaha
Heb extra veel fruit en vitamine in huis gehaald.

Wat vervelend dat jullie zo last hebben van je maag, wel fijn dat je er iets voor mag gebruiken!!

Nu hopen dat iedereen snel weer opgeknapt is!!

Terug
Bovenaan