Zijn er meer jonge moeders

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even voorstellen: ik ben Judith nu bijna 22 jaar oud en nu al bijna 11 maanden bezig met het proberen zwanger te raken (helaas nog zonder resultaat)  Zijn er meer aanstaande jonge moeders bij wie het ook niet meteen lukt.

Iedereen veel sterkte en succes, hopen dat het snel raak mag zijn.

Groetjes

Ha Judith! Ik ben Emmie, net 22 jaar(in maart) en wij zijn in ronde 18...zucht...en als je er op wacht, duurt het zòòò`lang!!! dus nu 18 maanden bezig, ik ben in april bij de dokter geweest, maar die zei, ik ga nu niet kijken, kom over een half jaar maar terug, volgende maand zijn wij 1 en half jaar getrouwd,   maar we geven de moed niet op hè!!! ben je ook getrouwd? nou meis, de groetjes...en tot schrijfs...Emmie

Hoi Emmie,

Wat leuk dat er meer jonge moeders in spe zijn. Ik ben niet getrouwd, maar woon wel samen. Onze huisarts is erg meelevend en heeft mijn vriend doorgestuurd voor een onderzoek. Hopen dat het allemaal goed is. Ben al wel drie dagen overtijd, maar door mijn onregelmatige cyclus is er geen pijl op te trekken. Dan 50 dagen dan 32 en nu maar afwachten, maar wie weet.

Jij ook heel veel succes en het komt helemaal goed!

Liefs Judith

Hallo meiden,

Ik ben marisca en ben 19juni 25 geworden, we zijn 12 juni 2006  getrouwd en zitten nu in ronde 5...

liefs maris....

hoi
ik was 23 toen ik van mijn zoontje in verwachting raakte ook jong vind ikzelf
afgelopen 11 mei ben ik getrouwd en tijdens de huwelijksreis ben ik gestopt met de pil
ben benieuwd hoe het zal gaan nu

Hoi Judith
ik ben dieneke 23 jaar. en bezig voor de eerste. afgelopen maand mk
gehad en we gaan nu met volle overtuiging naar de volgende ronde (2)
we hebben veel hoop omdat mijn moeder precies het zelfde heeft gehad.
eerste maand na pil zwanger en mk. 2 maand na pil zwanger van de eerste.
t is natuurlijk geen garantie. maar ik heb alles het zelfde als mijn moeder.
cyclus, gewicht,lengte, alleen gezicht is ouder bij haar maar ja daarvoor is ze ook 49 hihihhi.
Mijn vriend 28 bijna 29 vind het ook super leuk allemaal!
groetjes dieneke

Hoi,

Ik ben een jonge mama van 22. Ik  ben vorig jaar moeder geworden van een dochter. Ze is deze maand net 1 geworden. We zijn nu bezig voor nummer 2.
Ik ben nu na mijn zwangerschap 2 keer ongesteld geworden. Ik hoop dat de derde keer wegblijft. Regelmaat heb ik niet, dus het is allemaal afwachten.

Groetjes Fianne

Hoi Hoi,

Ik ben nu 21 en woon 2half jaar samen, we zijn bezig voor ronde 2..
Heb wel gemerkt dat geduld een schone zaak is bij het zwanger worden..
Maar komt wel fgoed!!

Veel succes!!!!

Liefs Ikk

Terug
Bovenaan