zijn er meer mannen die ook meelezen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
sinds vorige week weet ik dat ik me bij jullie aan mag sluiten, we zijn (weer) zwanger!!
Mijn man leest vaak met mij mee op dit forum en nou vragen wij ons eigenlijk af......zijn er meer mannen die dit doen?
Weer eens wat anders, maar ben heel benieuwd naar hun reacties en vragen enzo. Mijn man vind het in ieder geval wel grappig om me te lezen!
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Sandra

Hoi Sandra,

mijn man heeft wel eens een poging gewaagd om mee te lezen maar is al snel afgehaakt. Hij vind het maar vrouwengezeur. Wat een verschil.

Groetjes van Marloes

hallo dames.

mijn vriend vind het wel leuk om eens mee te lezen. soms is het echt van dat ik zeg ik ga ff op het forum kijken, en dan zegt hij oh ik ga met je mee kan ik gezellig mee kijken.

en hij begrijpt het ook wel en dat maakt het leuk.

liefs wendy

Mijn man leest niet mee, maar ik vertel hem wel regelmatig over wat ik lees.

Ik denk dat het voor mijn man vooral prettig is dat ik hier mijn onzekerheden kan delen en hem niet steeds hoef 'lastig' te vallen.
Hij vindt het niet erg als ik er over praat, maar ik wil dit niet de hele tijd.

En verder leest hij zelf niet mee.

gr Mama van MD

Grappig dat jullie reageren!
Mijn man leest voornamelijk mee omdat hij het gewoon grappig vind. Maar sinds gisteren zijn we ook tot de ontdekking gekomen dat er ook een site voor (aanstaande) vaders is, hij heeft zich daar heel enthousiast aangemeld. Best grappig om nu van mijn kant te lezen hoe zij ermee om gaan en vooral ook te zien hoe verschillend mannen en vrouwen schrijven en reageren. Interesse in die vader-site?

ja zeg, handige harry, zet er dan gelijk even bij waar die site zit????

Hahahahaha.

Vind mijn hubbie misschien ook wel leuk. Kunnen ze gezellig met zijn allen stoer en mannelijk over vrouwelijke hormonen zuchten....

ik wouter en me vriendin marieke zijn alvast aan het kijke en info aan het zoeken over hoe en wat dus vind het wel leuk om zo wat te horen hoe een ander het heeft en leeft om zo toch een goed mogelijke zwangerschap te hebbe althans voor mijn vriendin ze is het nu nog niet maar we gaan er binnekort eraan doen

groetjes wouter en marieke

Terug
Bovenaan