zijn er meer meiden die bij toeval eenbekende hier tegenkwamen?

A

Anoniem

Guest
Goedenmorgen allemaal,

Al allereerst alle nieuwe zwangeren gefelicteerd en geniet er lekker van.

De titel zegt het al denk ik. Zijn er meer mensen die hier bekenden tegen zijn gekomen?

NOu ik dus wel haha kwam ik gisteren tot de ontdekking dat mijn buurvrouw hier ook rondsnuffelt.   Wel gezellig gisteravond zijn wij ook even bij de buren geweest en omdat we nu van elkaar weten dat wij allebei bezig zijn en op de site zitten, hebben we het dus gehad over........ ja zwanger worden enzo.

Nou bij deze buuf succes en ik gun het jullie hoor, en ik hoop echt dat het bij jullie sneller raak zal zijn dan bij ons.

Liefs Saskia

he hoi

ik ben ook een bekende tegen gekomen. namelijk mn schoonzusje.
ze is inmiddels bevallen van een prachtige zoon.
ik was 1 maand voor haar gestopt met de pil. zij wist het van mij maar ik nog niet van haar.
toen heeft ze het wel aan de familie verteld.
o zie je maar, als je echt privacy wilt kun je beter onder een andere naam inloggen. wij vonden het trouwens niet erg, wel grappig eigenlijk.

liefs esther

Dag buurvrouw Sassie!!!

Tjah het is wat he...! Ik vind het ook helemaal niet erg hoor dat jullie nu weten dat we plannen hebben. Ik ben juist degene van ons twee (mijn vriend en ik) die het maar al graag direct aan idereen wil vertellen (onze plannen tot nu toe)! Maar mijn vriend vind dit niet leuk... oke.. dan moeten we het nog maar even geheim houden. Maar de naaste familie (mijn ouders en die van mijn vriend) weten al wel van hoe of wat... haha..

Ja was erg gezellig he gisteravond.. nog wel een beetje kouden!!! Moeten we binnenkort maar snel weer is wat afspreken, of bij elkaar langs komen, kletsen we er weer gezellig over verder... als je wat tips hebt, dan hoor ik dat graag!

Nou succes he.. en uhhh hopenlijk is het deze maand raak!

Liefs José

Hai   meiden,

Ik zelf heb geen bekenden gespot, maar ik ben zelf wel gespot door een vriendin van me. Ze durfde het me niet te vertellen omdat het anders duidelijk zou zijn dat ze ook voor een kindje bezig waren, en dat wilde ze niet wereldkundig maken. Ik vond het wel grappig eigenlijk. Anders had ik een alias moeten kiezen, niet waar?!
xxx Annette

ik nog niet, alhoewel ik niet echt een super alias heb gekozen..
Maar ja, verder weet niemand het ook. En dat is me toch moeilijk! Willen jullie het ook niet gewoon van de daken schreeuwen en elk vreemd gevoeletje door kunnen spreken met een vriendin? Die mannen die zijn zo nuchter (de meeste, die van mij tenminste wel) die gaan pas echt diep op het onderwerp in als et tijd wordt om de meubeltjes te bestellen haha!

liefs!

Ik ben ook gespot door een bekende, maar dat was helemaal niet erg.
Ik heb wel direct mijn alias aangepast....

Succes allemaal
mama van MD

Hoi iedereen,

Ik heb dus ook voor een andere naam gekozen.Haha ,ja Laura ik wil het ook van de dakken schreeuwen dat we er mee bezig zijn en vertellen ,maar ja.En hier ook hoor mijn vriend is ook zo nuchter.Jee ,ik snap niet dat hij dat kan hoor.Gewoon zo ,ach ja we zien wel wanneer het lukt.Nou kan ik echt niet hoor.

groetjes Paulien

Terug
Bovenaan