zijn er meer meiden met vier of meer kinderen die nog een keertje zwanger willen worden??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb vijf kinderen van 14, 12, 9, 6 en 1 jaar oud.
In november was ik door de pil heen zwanger geraakt en met 10 weken heb ik een miskraam gehad.

Nu was die zwangerschap wel onverwachts toch vond ik het gelijk leuk om nog een kleintje te krijgen.
Ik hoop dat ik nu nogmaals zwanger mag worden van nummertje 6.
Ik ben al 38 dus ik moet wel opschieten.
Ik vind het wel eng omdat de miskraam misschien wel te wijten was aan mijn leeftijd en daarom ben ik bang dat het de volgende keer weer misgaat.

Wie heeft er ook zo,n groot gezin en wil toch nog een kleintje erbij??

Groetjes van Buzz

hoi hoi,

ik ben moeder van 8 kinderen en we hebben besloten om voor ons 9de wonder te gaan.we vinden het heerlijk een groot gezin,we genieten er iedere dag van!

liefs Caro

Hoi Caro,

Wat leuk dat ook jij een groot gezin hebt.
En  vooral leuk dat je er nog eentje bij wilt.
Ik vraag me af of die babykriebels ooit overgaan.

Hoe oud ben jij nu?
Zijn al jouw zwangerschappen probleemloos verlopen, heb je ook miskramen gehad??

Groetjes van Buzz

Hoi, wij hebben 3 kids, maar willen heel graag 'n vierde kindje. Onze oudste is 7, middelste 5, en jongste is 15 maanden. vind het geweldig, maar 15 maanden kan soms ook 'n lastige leeftijd zijn. Als ik iets wil doen, moet dat meteen 's morgens of anders als ze in bed liggen. Hij is nu erg ongeduldig, hij kan wel langs de tafel lopen, maar nog niet los, en dat vind hij niet leuk. Hebben de oudste 2 ook gehad, en gaat ook wel weer over.Heel veel succes Wendy

Hai Buzz,
Wel wij verwachtten ook ons 6e kindje, geheel onverwacht, ben nog net een maand 38 jaar als het word geboren, ben half aug uitgerekend, onze oudste word dit jaar 18, de tweede word 16 jr, de derde word 11 jaar, nr 4 word 6 jaar, en de jongste word eind van het jaar 5.
Gelukkig zijn er nog vrouwen die er meer als twee hebben, ik vind altijd dat je je zo gauw moet verdedigen, ik zeg altijd maar dat wij de vergrijzing tegengaan hahah.

Groetjes mama van bijn 6

hoi,
ik wil ook wel 10 kindjes (ben net moeder van de eerste). Maar helaas ziet mijn man dat niet zitten en hij heeft ook wel gelijk, we hebben nooit genoeg geld voor 10. 6 is nu ons compromis, maar ben wel bang dat hij 6 ook niet wil. Ach, we zien t wel, t moet eerst maar eens lukken.
Haha, das een goeie, wij gaan de vergrijzing tegen! Wij zullen straks ook wel kritiek krijgen, mocht alles lukken en ik ben zwanger van nr 4, 5 of 6. Pech hoor, er zijn zat mensen jaloers denk ik, ook omdat soms 1 van de 2 niet zoveel kinderen wil. Lijkt me heerlijk, een groot gezin.
groetjes cerise

Hoi!
Ik ben nog maar moeder van twee kinderen met een derde onderweg. Ik zou héél graag na deze derde wonder en nog een vierde en misschien zelfs nog een vijfde erbij willen hebben. Helaas denk ik dat die vijfde nooit zou komen, want ik moet erg veel moeite doen om mijn man over te halen om een vierde te nemen. Maar ik ben nog zwanger van onze derde en we wachten zeker twee jaar na de geboorte van deze voordat we serieus gaan nadenken om een vierde kind. Maar ik zou het erg leuk vinden als die er komt!! =)

Groeten Elle

Terug
Bovenaan