zijn er meer mensen die last hebben van het ontpillen..

A

Anoniem

Guest
Goeie avond meiden..

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die zo'n last hebben met ontpillen??
Ik ben bij de huisarts geweest (ik kreeg last van allemaal dingen) en die zei  dat dat kwam omdat ik was gestopt met de pil. Gebeurd wel vaker, maar ik heb er heel erg last van. En dan al je hormonen die van slag af zijn.. Je wordt er af en toe niet vrolijk van.

Liefs pas

Hee pas,

Waar heb je last van dan? geloof dat ik er ook een beetje last van heb.. wanneer ben je met de pil gestopt?

Anne

Ik zit nu in ronde 4. 4maanden gelden gestopt.
Ik heb heel erg last van mijn hormonen en mijn lijf leeft een eigen leven. En ik heb heel erg last van jeuk en branderigheid van mijn vagina. De dokter zei dat dat veel voorkomt, maar meestal heel kort en bij mij werd het alleen maar erger. Mijn zuurgraad is helemaal van slag.

hoe stom het ook klinkt voor dat zuurgraad kan je lactacyd gebruiken dat is dat schoonmaak "middeltje" speciaal voor de vagina!
hier zit geen zeep in of wat dan ook wat je zuurgraad kan aantasten .. bij mij hielp het wel geen jeuk of wat dan ook en het is nog eens fris ook! je kan ze zelfs in doekjes kopen die je makkelijk in je tas kan stoppen!
het ontpillen bij mij is ook niet echt super .. vanmorgen echt onwijse hoofdpijn en laatste dagen af en toe buikpijn maar gaat wel over hoop ik!

succes meid!

Terug
Bovenaan