zijn er meer mensen, die na het stoppen met de pil, niet wachten tot de eerste menstruatie ?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn, die na het stoppen met de pil, niet hebben gewacht tot de eerste menstruatie ? Ik heb hier namelijk niet op gewacht, maar dat maakt het allemaal eigenlijk wel lastig. Ik weet dus ook niet hoe lang mijn cyclus nu is.
Wie heeft dit ook en wat is je ervaring ?

Groetjes

hoi. ik ben 16 mei jl gestopt met de pil en we zijn ook gelijk 'begonnen'. Het enige dat lastig is, is dat je misschien niet weet wat je cyclus is en er zo ook niet achter komt...tenminste voorlopig dan niet. Ik was gelijk 14 dagen overtijd en had al drie testen gedaan, allen negatief. Uiteindelijk kreeg ik afgelopen maandag m'n eisprong en ga ik er dus vanuit dat m'n RD's 'gewoon' zijn uitgebleven, maar kennelijk toch een keurige cyclus. Mn NOD was namelijk de 26e mei en is dan nu de 23e juni. Volgens mij maakt t voor de rest dan niets uit.

wanneer ben je gestopt? succes iig!

groetjes

Hey blondje,

Toen ik mijn laatste pil heb geslikt ben ik gewoon normaal ongi geworden en toen die voorbij was ben ik gewoon begonnen met "klussen" hoor.
Mijn gedachte was altijd dat het de eerste 3 maanden toch niet zou lukken ivm ontpillen en dan had ik dus nog tijd genoeg om te kijken wanneer mijn nod zou zijn en hoelang mijn cyclus zou duren.
Ik zit ondertussen in ronde 4 en weet nu wel hoelang mijn cyclus duurt. Ik zou dus zeggen: KLUSSEN MAAR!!!!!!!!!!!

Heel veel succes!

Groetjes mama22

Bedankt voor jullie snelle reacties. Mijn laatste menstruatie is begonnen op 22 mei. Daarna ben ik gestopt met de pil. Volgens de normale cyclus is mijn NOD dan 20 juni ? We zijn ook al druk aan het klussen, je weet maar nooit. Gewoon geduld dus.

Groetjes

Ik ben vorig jaar ook gestopt met de pil en meteen "begonnen". Ik werd keurig na 28 dagen ongesteld (gelukkig!).   Daarna heb ik nog een ronde of 3 precies op 28 dagen gezeten en toen begon het te varieren tussen de25 en 30 dagen en dat is nu (bijna eenjaar later nog zo), dus dat was mijn "ontpiltijd".
Het lastige aan het meteen doorgaan na de pil schijnt te zijn dat ze dan niet precies weten hoever je bent als je positief test, maar ja, dat komt bij de echo dan vanzelf wel goed, denk ik dan.

Groetjes, Esk (ronde 11, 1e kindje, 31 jaar).

hoi,

Ik ben vorige maand ook gestopt met pil en we zijn ook meteen aan het klussen gegaan.
in principe ga ik ervan uit dat ik deze maand niet aantel i.v.m ontpillen. maar goed als mijn cyclus net zoals bij de pil 28 dagen is dan is mijn NOD 29 juni. We zullen dus zien of het meteen raak is.
Het enige waar ik wel een klein beetje bang voor ben is op een meerling.
ik heb namelijk gelezen dat wanner je zwanger raakt direct na stoppen pil dat je dan meer kans hebt op een meerling. Maar goed, we zien wel hoe het loopt.

groetjes

Hoi,

Wij hebben ook niet gewacht hoor. De 27e was mijn eerste ongi dag en dat is nu dus de 24e juni. We wachten maar gewoon af toch. Bij ons eerste kindje was het ook gelijk na het stoppen raak, dus het maakt niets uit.

Groetjes

Yvonne  

hallo
ik was begin januari gestopt met de pil   3 dgn later ongesteld en ook   daarna meteen begonnen 4 februari was ik voor het eerst daarna ongesteld en daarna niet meer ben nu 18 weken en 5 dgn zwanger van de derde

Terug
Bovenaan