Zijn er meer mensen die op 5 juni hun NOD hebben?

Hallo allemaal,
Zijn er hier vrouwen die ook 5 juni hun nod hebben? Ik wel en ik hoop heel erg dat ie uitblijft want die datum is tevens de verjaardag van mijn vriend, dus hopen dat dat geluk brengt.
We zitten nu in onze 2e ronde.

Alvast bedankt
Veel liefs Jlove ( ik heet eigelijk Jeanette maar ik zag dat er meerdere waren dus noem ik me zelf jlove)
 
als het goed is heb ik ook 5 juni mijn NOD..
maar het kan ook zondag zijn
de gynaecoloog dacht dat ik zaterdag 22 mei mijn eisprong had gehad.
ik heb altijd een lange cyclus van minimaal 35 dagen.
maar volgens hem was het deze keer een korte, omdat volgens hem altijd 14 dagen zit tussen eisprong en menstruatie
dus ben benieuwd zaterdag....
wij zijn overigens 1,5 jaar bezig en sinds 2 maand onder behandeling bij een gynaecoloog
ik hoop dat het bij jullie snel raak is...
succes ermee!!
liefs sandra
 
Hoi Jlove,

Ik heb mijn NOD 9 juni maar duim voor je dat jouw ongi uitblijft op 5 juni en die van mij op 9 juni. Het zal wel een leuk verjaardagscadeau zijn voor je vriend. Heel veel succes !!!!

Groetjes Biaggi
 
bedankt voor de reacties,
Ik zal zeker hier nog wat plaatsen als hij uit blijft maar ook als ik wel ongesteld wordt.
Ik hoop voor jullie dat het ook lukt, ik hou er in ieder geval wel rekening mee dat we nog wel even bezig zijn, maar hét is heel leuk om te doen dus dat is zeker geen straf :)
Ik ben ook heel blij dat er een site zoals deze bestaat want je kan wel je verhaal kwijt als je dat wilt en we zijn allemaal met de zelfde dingen bezig.
Veel liefs Jlove
 
ik heb ook mn nod op 5 juni,dus spannend!!!ik duim voor je hoor dat tie wegblijt hihi voor mezelf natuurlijk ook.nog een paar dagen geduld en dan weten we weer,wij zijn al vanaf december bezig.

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan