zijn er meer moeders met en kind met waterwratjes???

Hallo allemaal,

Ben gisteren met mijn zoontje van 18 maanden bij de huisarts geweest nu blijkt dus dat hij waterwratjes heeft. Ik had er nog nooit van gehoord. Het schijnt wel bij wat oudere kindjes voor te komen.
Zijn er nog meer mensen die een kindje hebben met waterwratjes en zoja wat doen jullie ermee en hoelang kan het duren?

Groetjes Sandra

Heel toevallig heb ik deze week op internet gezocht naar info voor m'n dochter die ze al een tijdje heeft (ze is 5 jaar.) Wat ik ervan heb onthouden is dat je er eigenlijk niks aan kan doen, ze moeten vanzelf weer weggaan (kan soms langer dan een jaar duren).  Mentholpoeder helpt soms tegen jeuk, zolang de huid nog intact is. Er wordt veel gewerkt met wrattenolien en andere druppels, maar of ze echt werken is niet duidelijk... Als ze bij gebruik daarvan verdwijnen is het zeer waarschijnlijk dat ze bij geen gebruik ook weg zouden zijn gegaan...

Succes ermee, Joke.

Hier had de oudste ook watervratjes.
Er was een net afgestuderrd arts in de praktijk aan het meelopen en die zag ze toen we voor iets aders kwamen en zei die kun je weghalen hoor. Hij gaf verdovingdszalf mee en een nieuwe afspraak. Die ochtend moesten we de zalf erop doen en toen lepelde hij een stuk of 3 van die watervratjes weg (zaten er veel meer ), en doordat wat gaat bloeden wordt er antistof gemaakt en binnen enkele weken waren de anderen vanzelf weggetrokken. Kleine handeling en weer een mooi huidje.

Terug
Bovenaan