Zijn er meerdere mama's die nog laaaang niet klaar zijn met het kamertje en huis op orde brengen?

Hoi dames,

Zit me zo druk te maken.
Bij ons is echt nog niks af voor de kleine.
Meubels zijn bezorgt maar staan nog in de dozen.
Alle kleertjes, accesoires etc zijn al aangeschaft maar staan nog ingepakt in dozen etc.
Onze zoon slaapt nog in de kamer die de baby kamer moet gaan worden, en ons hele huis is een rommeltje.
Ik word er zooo moe van. Het liefst had ik alles al af en kon ik het rustig aan doen, maar nee er moet nog zo veel gebeuren. Beetje frustrerend allemaal.
We hebben nog niet eens een geboorte kaartje uitgezocht.
Mijn man doet wat hij kan, maar heeft het erg druk met z'n bedrijf en het is belangrijk dat dat allemaal doorloopt, maar ik ben nu zo afhankelijk.
Normaal doe ik alles zo veel mogelijk zelf, maar nu gaat dat gewoon niet.
Vandaag heeft mijn moeder me aardig opweg geholpen met opruimen, maar het is nog lang niet af pfffff.
Zo ff mijn frustratie van me afgeschreven.
Vroeg me af als er meerdere mama's zijn die nog lang niet klaar zijn. Van het weekend is mijn man vrij en hoop ik dat we een beetje zullen opschieten.

Groetjes Mar

Vervelend voor je ik moet zeggen dat wij het hier bijna klaar hebben moet nog wel kleertjes enz kopen maar daar wacht ik nog evenmee tot na de 30 wk echo.
Mijn man wil nog wel de beneden verdieping schilderen maar zolang ik dat nog kan uitstellen probeer ik dat want ik zit er nu ook idd niet op te wachten om in de rotzooi te zitten.
Ik wens je veel s6 Mar en wie weet dit weekend....

XXX Chan

Hey Mar,

Ik herken het helaas helemaal!! Hier ook nog niks af...
Onze zolder wordt verbouwd tot slaapkamer voor mijn zoontje...maar dat schiet niet echt op...
Ik heb dan ook hulp ingeroepen van mijn zwager...vond mijn vriend niet heel erg fijn eerst...maar is er nu ook wel blij mee. Mijn vriend zit naast zijn drukke baan ook nog bij de brandweer...dus hij stopt al zijn vrije tijd wel in het klussen, maar er is gewoon niet zo veel tijd...
Als de zolder af is, kunnen we eindelijk aan de babykamer beginnen...
Heb wel al het oude behang er zelf afgestoomd en alles geschuurd...zodat ik alvast de deuren en raamkozijnen kan verven...
Mijn zoontje slaapt nu bij zijn zus op haar kamer...
Dus ook hier in huis ROMMEL en DOZEN overal....gek word ik ervan, maar de kids ook!!
Ik ben vandaag precies 27 weken...maar voel toch de tijd dringen...

Dus ik wens jou ook veel sterkte...probeer rustig te blijven, het komt vast helemaal goed :)!
Maar wat zal het straks fijn zijn als we lekker de kleertjes voor de baby in het kastje kunnen hangen en kunnen dagdromen in het babykamertje he?

Groetjes Brigitte

Wat vervelend dat je je daar nog druk om moet maken.
Hoop dat je dit weekend een hoop gedaan krijgt!
Toevallig zijn ze hier op dit moment het kamertje in elkaar aan het zetten.
Verder zitten kleertjes en andere dingen nog allemaal ingepakt, die moet ik eerst wassen voordat ik het in kan ruimen heb ik begrepen..
1e kindje dus heb nog geen ervaring wat dat betreft.
Moet alleen nog gordijnen bestellen, gelukkig weet ik al wel welke ik wil.

Succes ermee in ieder geval en Brigitte jij ook!

Groetjes Kim

Wij waren pas klaar toen ik 34 weken zwanger was, ik ben nu as vrijdag 35 weken zwanger, dus je bent niet de enige. ik heb wel al een tijd van te voren de kleding gewassen en gestreken dat scheelde een hoop werk.

Succes

Hey,

even een berichtje van een julimama. Snap heel goed dat je alles af wilt hebben maar wat heeft zo'n kleintje nu echt nodig? Een veilige slaapplek, wat kleertjes en zijn of haar ouders. Wij hebben in juli de derde gekregen. Nummer 1 was toen precies tweeenhalf, nummer 2 15 maanden. Hier dus weinig tijd om alles voor te bereiden en bovendien meldde meneer zich 2 weken te vroeg terwijl wij dachten nog zeker 3 weken te hebben omdat de andere 2 allebei bijna 2 weken te laat waren. En we waren net verhuisd... Zaterdagnacht weeen, zondagmiddag weer thuis met baby. Onze tweede was net door het ledikantje van zijn broer gezakt dus terwijl ik in bed lag met onze nieuwe aanwinst heeft manlief gauw het bedje gemaakt en papa en de kraamhulp hebben verder veel samen opgeruimd en kleding uit dozen gehaald en zo. Ons mannetje heeft er geen last van gehad. Natuurlijk wil je het zo niet maar wil alleen maar aangeven dat het allemaal wel op zn pootjes komt!

Succes met alles afmaken enne... maak een lijstje en streep af, heerlijk gevoel!

Bedankt voor de reacties mama's,
Ik probeer me zo min mogelijk druk te maken.
Alleen de troep in huis daar word ik een beetje gek van.
Het belangrijkste is dat de kleine straks een slaap plekje heeft, dat heeft ze gewoon, maar zou fijn zijn als alles dan weer op z'n plek staat en het huis een beetje aan kant is.

Gelukkig schiet het een beetje op, denk dat onze zoon over 2 weken verhuist is.
Dan kunnen we eindelijk met de babykamer beginnen.
Ook leuk om te lezen dat er al mensen helemaal klaar zijn.
Heerlijk lijkt me een geruststellend idee.

Hopelijk heb ik dat binnenkort ook.

Grtjs Mar

Terug
Bovenaan