Zijn er meiden bekend met (verborgen) reflux???

Even een vraagje aan jullie.
Mijn zoontje van 2 jaar heeft sinds zijn geboorte verborgen reflux. Het duurde even voor ze daarachter waren omdat de verborgen variant niet zo snel word herkent. De normale reflux wel omdat kinderen dan erg veel (en ver) spugen.
normaal gesproken zijn ze er binnen een paar maand vanaf, en rond de eerste verjaardag zijn er maar weing kinderen die het nog hebben. Mijn zoontje is in juni 2 geworden en heeft nog steeds veel last. Hij krijgt 6x per dag medicijnen tegen zijn pijnaanvallen van brandend maagzuur.
A.s. Donderdag moeten we voor een second opinion naar het WKZ.
Mijn vraag zijn er hier meiden die bekend zijn met reflux en hebben de tweede/derde kindjes daar dan ook meer kans op?
Ik wil het donderdag ook vragen hoor maar ben wel even benieuwd of er hier meer mensen zijn die het kennen.

Liefs Danielle

Hoi Danielle,

Ook ik heb er geen ervaring mee.
Vervelend dat jullie kleine man er nog veel last van heeft.
Zou niet weten als het erfelijk is, hoop dat je donderdag alle antwoorden krijgt op je vragen.

Suc6 Groetjesss Mar

Mijn dochter had het bij de geboorte, maar is er hellemaal over heen gegroeid. Heeft er ook nooit medicatie voor gehad. Ze werd twee dagen na haar geboorte weer opgenomen in het ziekenhuis omdat ze twee keer was weg gevallen. In het ziekenhuis hadden ze het toen over reflux, en toen begon het spugen ook. Maar na een paar weken/ maanden was het over. En ze is nu bijna 2 1/2 jaar en heeft nergens mee rlast van merken alleen als ze erg verkouden is en aan het hoesten dat ze dan vooral op bed het erg benauwd heeft, we doen haar hoofdeind dan wat omhoog en dit helpt wel. Verder kan je je vragen niet beandwoorden maar wilde mijn ervaring graag met je delen.
Succes!

Liefs Marie

Hoi dames bedankt voor jullie reacties.
@Marie wat fijn dat je dochter er zelf overheen is gegroeid. Dit is idd in de meeste gevallen.
Hopen dat bij jullie deze beeb het niet heeft, zo naar om zo'n kleintje in het ziekenhuis te hebben.

Ons zoontje komt nu onder behandeling van een maag lever darm arts in het WKZ.
We moeten nu een week een lijst invullen met klachten die hij heeft.
En hij krijgt 3 Onderzoeken. Ik denk alleen dat ik die na de bevalling laat doen. Er is er 1 met radioactieve stoffen, niet goed voor de beeb dus en voor de andere onderzoeken moeten veel röntgenfoto's gemaakt worden. Vind het zielig voor Roan als ik daar zelf niet bij kan zijn.

Als ik meer weet horen jullie het.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan