Hoi Talke
Ik kan me heel goed voorstellen dat je na wat je hebt meegemaakt snel een goede zwangerschap wil meemaken en een gezond kindje wil krijgen, maar ik denk wel dat het heel belangrijk is dat jullie goe de tijd nemen om het verlies van jullie eerste kindje te verwerken. Het is niet niks...
Ik ben net 37 geworden en mijn klok tikt niet, hij dreunt!! Ik wil al zolang ik me kan herinneren kinderen en nu het eindelijk ervan kan gaan komen kan ik dan ook niet wachten.. Helaas heb je neits te zeggen hierin, want we zijn nu een half jaartje bezig en nog niets (waarschijnlijk wel hele vroege miskraam gehad). Ik was heel ongeduldig in het begin, maar nu doordat ik me al was het maar even, toch zwanger heb gevoeld, voelde dat ook heel bevrijdend. Ik weet nu dat ik zwanger kan worden, alleen was er iets niet goed en dus niet zwanger gebleven. Door er zo volop met je neus in et zitten, heeft het me nu de rust gegeven om af te wachten op 'het juiste moment'. Ik heb opeens alle vertrouwen erin dat het wel gaat lukken maar het is mijn tijd nu nog niet, dat voel ik steeds zo.
Doe maar even rustig aan zou ik zo zeggen, je bent nog jong en het komt vast allemaal voor jullie weer prima in orde... Ik wens je veel sterkte met het verwerken van jullie verlies en met het proberen weer zwanger te raken.
Dikke knuffel Mylène (babypoppenmaakster)