zijn er meiden ...... ???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Zijn er meiden die net als ik afgelopen maandag 7 maart hun NOD hadden moeten hebben en net als ik nu nog niet ongi zijn ?? Test was helaas (nog) negatief.

Lijkt me leuk om dit te weten namelijk.

Groetjes Ellen

nee ik niet

ben je al langs de huisarts geweest

voor een test

gr natasja

Lijkt me niet dat de huisarts een andere test uitvoerd dan de doorsnee zwangerschapstest die je  bij de drogist koopt  :)
Ik wacht nog wel ff rustig af, jaja, rustig zegt ze  en doe volgende week opnieuw een test als ik het dan nog niet ben .......

groetjes Ellen

Misschien is het een domme vraag, maar ik zit net pas op het forum was is nod? Ovulatie of ongi? Mijn ovulatie was nl op 7 Maart 2005?? Groetjes

Hallo iedereen!

Nou, na een cyclus van 58 dagen ben ik toch weer ongesteld geworden. Eigenlijk ben ik wel opgelucht, want op een gegeven moment weet je toch wel dat je niet zwanger bent, dus dan hoop je alleen maar dat je snel weer ongesteld wordt.. (tenminste, ik dan). Nu is het maar weer afwachten wanneer mn eisprong is en dat is wel balen. Nou ja, maar veel oefenen dan he?! ;-)

Op naar ronde 6....

Zijn er trouwens meer meiden die zo onregelmatig ongesteld zijn? Zou wel fijn zijn om met 'lotgenoten' te praten. Ik hoor namelijk om me heen alleen maar mensen die echt binnen een maand zwanger zijn... best frustrerend!!

Nou ik hoor het wel!

Voor ffie.

NOD= niet ongesteld dag

Ovulatie= eisprong

Ongi= ongesteld

.

Terug
Bovenaan