zijn er mensen die ook voor KID hebben gekozen

Hallo allemaal,

Wij zijn sinds 2006 onderweg om een kindje te krijgen eind 2007 te horen gekregen dat het niet via de normale weg kan gaan
Na een Pesa behandeling bij mijn man om te kijken of we via icsi zwanger konden worden kwam het hoge woord eruit we kunnen niet samen een kindje maken dit was okt vorig jaar

Ons werd toen verteld of adoptie of Kid of er mee leren leven verder moesten we zelf maar zien maar ja wie kan er helder nadenken als je zo'n uitslag krijgt wij niet dus alles afgewimpelt en naar huis

Toch bleef onze wens erg groot zoals bij velen.
Ben op internet gaan zoeken over KID daar is niet zoveel over te vinden jammer genoeg.
Na lang gepraat te hebben zijn we er wel over uit gekomen om te kiezen voor zaad cellen van een onbekende donor.

Nu dus aan het wachten.

grt M

hoi

wij zijn nu ook al vanaf 2007 bezig en ik ben nu na alle ondezoeken en kijkoperatie bezig met iui.
bij ons is alles goed maar ik leef erg met je mee. ik kan het me niet helemaal voorstellen hoe het is als je te horen krijgt dat jullie samen niet zwanger kunnen raken maar ik voel je verdriet wel.
ik heb er veel respect voor dat jullie via een donor toch een kindje willen en ik hoop dat uiteindelijk dat wondertje werkelijkheid word.

veel succes kim

Hallo Kim,

Super bedankt voor je steun erg lief
Wij wensen jullie ook heel veel sterkte toe met de iui en hopen dat jullie wensje ook snel in vervulling zal gaan

grt M

Hoi,

Dapper hoor om voor KID te gaan..wij zitten nog vol in het proces van onderzoeken ed maar ondertussen denk je weleens, als het niet lukt wat dan? En KID is dan idd een van de mogelijkheden.

Succes!!

Hallo,

@ Hoi Marielle,Nee wij blijven in Nederland bij het medisch centrum kinderwens het is voor ons een onbekende donor dat vinden wij het prettigst maar we willen wel dat ons kindje als het er later aan toe is zijn of haar biologische vader kan op zoeken.

Ook willen wij graag onze liefde gaan geven aan een pleegkindje dit ook omdat ik zie wat mijn liefde nu doet met mijn oppas kindjes en het graag wil delen met een kindje dat het niet zo goed heeft thuis
Hebben jullie daar ervaring in?
A.s. donderdag gaan we naar een informatie avond we hopen dat we dan wat meer informatie krijgen dan dat er op internet te vinden is maar we zouden het ook leuk vinden om in contact te komen met mensen die ook een pleegkindje opvangen

grt M

hoi M,

Zelf hebben wij geen ervaring met pleegkinderen maar een collega van mij had er 4! En misschien dat 1 van onze beste vrienden pleegkinderen willen maar die moeten eerst verwerken dat ze geen eigen kinderen meer kunnen krijgen. Het voordeel van pleegkinderen zijn dat je eisen kan stellen ivm tekort aan pleegouders. Je kan ook zeggen dat je een kindje wil die lang kan blijven dus geen crisisopvang. En je kan echt iets betekenen voor een pleegkind!

gr
M

Hoi
Ik hoor eigenlijk niet op dit forum thuis maar zag je vraag over pleegkindjes.
Mijn moeder heeft er 3. Het is echt fantastisch om te zien hoe die kindjes opbloeien bij liefde,structuur warmte etc. Je krijgt er echt zoveel voor terug.
Vrienden van mijn moeder hebben ook pleegkindjes en het 3e kindje hebben ze gekregen toen het 3 uur oud was. Het is dus echt wel mogelijk om daar een super goede band me op te bouwen.
Sterkte met alles.
Liefs

Terug
Bovenaan