zijn er moeders met meer dan 2 kindjes die nog werken?

Hoi dames, ondanks dat mijn jongste amper 3 maanden is zitten we al stiekem na te denken over een derde kindje. Ik twijfel alleen of ik dan nog wel moet blijven werken. Zijn er hier moeders met meer dan twee kindjes die nog werken? Hoeveel? En hoe hebben jullie dat geregeld met de opvang? Mijn man is een dag in de week thuis en de kindjes gaan 2 dagen naar de opvang.

Wat leuk, een derde. Ik ben gestopt met werken toen ik zwanger was van de derde, maar ik ken wel moeders met 3 kinderen die het prettig vinden om een paar dagen per week te werken (16-20uur p.w.).

De derde is hier onderweg en als ik mijn baan kan houden blijf ik twee dagen werken. Als ik mijn baan verlies, maar vandaag weer een beetje hoop gekregen, ga ik na een maand of 3 solliciteren en invallen.
Dit jaar past mijn vader 1 dag in de week op en 1 dag kdv en bso. Volgend jaar, als de baby is geboren, gaat mijn vader met de vut en gaat hij 2 dagen oppassen, heel luxe. Anders zou het gelijk blijven.

Hoi,
Wij hebben ook 3 kindjes van 3 jaar, 2 jaar en de jongste is bijna 10 maanden.
Ik werk 2,5 dagen en dit gaat prima. Ik werk één avond en dan is mijn vriend thuis, ze gaan ook één dag naar een kdv en één dag gaan ze naar oma.
Misschien ga ik in de nabije toekomst weer 3 hele dagen werken en dan gaan ze misschien nog een dag naar het kdv of we regelen wat anders... maar is nog niet aan de orde. Ik vind de combi werken en kinderen erg fijn (maar dat was je vraag niet haha).
Succes!
Groetjes, Noor

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk erover om eerst deels ouderschapsverlof op te nemen en dan te bekijken hoe het dan gaat. Maar nu eerst nog lekker even genieten van onze 2 kindjes nu.

Terug
Bovenaan