zijn er moeders uit 013 omgeving?

hallo dames,

inmiddels ben ik bijna 8 weken trotse moeder van Milou, een schat van een baby!
helaas ben ik in mijn omgeving tot nu toe de enige met een kindje wat ik erg jammer vind want echte babypraat, zoals probleempjes waar je tegen aan loopt met de kleine, de veranderingen van jezelf ed kan ik dus niet echt met iemand bepraten. Mijn vriendinnen snappen dat niet zeg maar en kunnen ze zich ook niet voorstellen waar ik het dan over heb.
En als ik dan door de stad loop en ik zie gezellig een paar meiden met kinderwagens lopen ben ik soms best wel eens jaloers.

Hebben toevallig meer moeders dit? graag hoor ik iets van jullie!

groetjes Marielle
 
Hoi Polly,

Ik herken het helemaal. Mijn kindje is nu al bijna 1 jaar, maar ik heb hetzelfde.
Wij zijn ook de eerste van onze vrienden met een kleintje en het is toch wel een gemis dat je dit niet kan delen. Momenteel is een vriendin van me zwanger en ik merk meteen dat dit erg leuk gaat samen.
Kom trouwens uit omgeving Breda.

GR
 
Ik herken dit! Ik had/heb nog een paar vriendinnen en die zie ik 1 keer in de paar maanden. Zij hebben het druk met huisje en werk en relatie. Ze hebben geen van allen kinderen en ik kan dus ook niet praten over ervaringen of problemen of vragen ofzo.
Als het mooi weer is ben ik bijna elke dag in de stad te vinden en met wie? Alleen met mn dochtertje. Ik ben ook jaloers op al die meiden die samen met andere vriendinnen en hun kinderen lekker kletsen en leuke dingen doen.
Ik zit dag in dag uit alleen en als ik iets leuks wil gaan doen dan heb ik niemand om het mee te gaan doen of om ervaringen uit te wisselen.
Ik woon niet zo heel erg ver bij je vandaan, maar helaas wel te ver om wat af te spreken.
Maar heb je iemand nodig om te kletsen, dan ben ik hier te vinden :) Ook heb ik hyves, dus mocht je me toe willen voegen laat het even weten dan geef ik je de link.

xxx Lydia
 
Hoi Allemaal,

ik heb een dochtertje van 4,5 maand. Ik ben 28 jaar oud en op dit moment werk ik nog maar ga daara binnenkort mee stoppen en wordt een thuisblijfmoeder.
vind het erg leuk om met meer meiden in contact te komen die net zoals mij een baby hebben. Ervaringen enz uitwisselen, lekker kletsen via msn, hyves, ofzo. Af en toe afspreken lijkt me ook wel wat.  Dus bij deze lijkt het me leuk om contact met jullie te krijgen.
Heb wel 2 vriendinnen met kinderen. Eentje zie ik af en toe omdat we tegenwoordig een eindje van elkaar wonen.
De andere gaat deze week bevallen van haar derde kindje en heeft het behoorlijk druk met haar kids enz.
Ik woon vlakbij 's-hertogenbosch. Ben wel een kruikenzeiker. Hahaha geboren in Tilburg dus.

groetjes Fanny
 
 
Terug
Bovenaan