Zijn er moeders uit de omgeving Den Haag?

Ik vroeg me af of er ook moeders uit de omgeving van Den Haag zijn? Via deze site delen we veel ervaringen en ik zou het leuk vinden om wat meer van de mensen te weten.

Zelf woon ik sinds een jaar of drie in Den Haag (daarvoor in Ede). Ik heb eerst met mijn vriend in Duindorp gewoond (zeg maar het niet sjieke deel van Scheveningen (en dan druk ik het nog netjes uit). Heerlijk wonen, direct aan het strand maar geen toeristen... Maar sinds twee jaar wonen we in Leidscheveen (keurig in een nieuwbouwbuurt, rijtjeshuizen, jullie kennen het wel). Ik ben benieuwd of er nog meer hagenezen zijn (oke, in ben import maar mijn vriend/man is een rasechte hagenees).

Annemieke

Heej Annemieke,
Ik woon niet in Den Haag dus vervuil ik jouw topic eigenlijk een beetje, maar woonde tot voor anderhalf jaar geleden ook in Ede (nu in Veenendaal en Lydia is alsnog in Ede geboren: in het ziekenhuis). Zit te denken of ik een Annemieke uit Ede ken, maar er gaat zo snel geen lampje branden, misschien wel van gezicht... Toch leuk om te lezen waar iedereen vandaan komt. Maar goed, ik zal snel stoppen met mijn geleuter, anders blijf je lezen...
Groetjes, Rianne (wij woonden in de Maandereng, Paul Gabrielstraat, en ik ook nog in de nodige studentenhuizen, heb journalistiek en Pabo gedaan in Ede)

Vervuil er maar rustig op los hoor. Uit jouw omschrijving kan ik opmaken dat we elkaar volgens mij absoluut niet kennen (ede is ook groot hoor). Maar misschien ken je mijn zusje wel, die heeft ook in Ede een HBO opleiding gedaan (iets met personeelsmanagement op die christelijke hoge school). Hoe oud ben je? Ik ben 33 en mijn zusje is 30.

Zelf heb ik vijf jaar op de Evertsenstraat gewoond. Dit is een zijstraatje van de molenstraat, de laatste straat voor het centrum (bij die vervallen molen).

Annemieke

Tuurlijk zijn er meer mamas in Den Haag. Ik woon in het centrum met Suzie van 2 en Jonathan van 3,5 maand. Heel leuk om midden in de stad te wonen maar met kleine kinderen wordt het toch wat lastig. Ze kunnen niet makkelijk naar buiten enzo. We zijn nu op zoek naar een ander huis met een tuin. Liefst wel dicht tegen het centrum aan maar ja da's makkelijke gezegd dan gedaan.

Bevalt het je een beetje in Den Haag? |Ik kom hier van origine ook niet vandaan. Woon er nu 15 jaar en hoef niet zo nodig meer weg.

Haagse groeten, Mama Co

Terug
Bovenaan