Zijn er nog Dames met goed nieuws ?

Succes morgen, maar helaas hier geen goed nieuws, volgende week moet ik weer naar gyn. Kijk er erg naar uit naar die iui, dan ben ik een stap dichterbij het zwanger worden naar mijn idee.
Want dit schiet ook neit op.

hoe is het met jou??
Gr WEndy

Ja hier een dame met goed nieuws!
Na alle onderzoeken (tot en met de HSG) en daarna enkele maanden zelf proberen ben ik na bijna 2 jaar uit mijzelf zwanger geworden. Net voordat we verdere stappen zouden gaan nemen.
Het was echt een kadootje voor ons. Nu de eerste echo afwachten om te kijken of het inderdaad goed gaat. Daarna kunenn we er ook echt een beetje van genieten.

Sterkte
Wenser.

Uiteindelijk heb ik ook goed nieuws. Na 5 x IUI en 1 IVF ben ik nu 10 weken 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Voor ons was IVF de oplossing.

Succes en sterkte,

Esk

Hoi Linda.
Even een vraagje. Wat bedoel je met vijandig baarmoederslijmvlies?
IK heb 6 mnd clomid geslikt en blijkbaar reageert mijn slijmvlies er ook slecht op, tot 2 maal toe een negatieve samenlevingstest.
Hopelijk kun je me er antwoord opgeven.
Groetjes FB

Goed nieuws, ook hier! Na 3 jaar (waarin een kijkoperatie, een hsg, 4 iui's en 1 ivf) zijn we zomaar spontaan zwanger geworden. De wondertjes zijn echt de wereld nog niet uit!

Jeetje, ook zo n wonder. Gefeliciteerd. Ik hoop dat je je een beetje kunt ontspannen en genieten. ikmerk zelf dat ik nog niet echt kan genieten, totdat ik misschien een eerste echo heb gehad (volgede week bij 8,5 weken).

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan